Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

farmfood

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

linlin

farmfood

Ongelezen bericht door linlin »

het is mij opgevallen dat er geen enkele aanwijzing op het forum meer te vinden is dat het gelinkt is aan de hondenvoerfabrikant farmfood te nijverdal.

is dat toeval, ben ik scheel, of is er een wisseling van de wacht voor wat betreft de eigenaar van dit forum geweest?
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

:19: het was mij nog niet opgevallen, maar er is in ieder geval geen wisseling van de wacht geweest :wink:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
linlin

Stang schreef::19: het was mij nog niet opgevallen, maar er is in ieder geval geen wisseling van de wacht geweest :wink:
oke. ik kwam erachter, omdat ik via het forum snel het telefoonnummer van ze te pakken kon krijgen. dan bestel ik via die aardige dame die ook ursula heet :mrgreen: de zakken. vandaag kon ik het dus niet vinden.
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

heeft het te maken met het hebben van een firewall/pop up killer/ virusscan ding, of weet ik wat? ik zie nl op de pc bij mijn moeder meer dan dat ik bij mijn eigen pc zie, ik zie dus bv nu wel staan: hondenforum.nl wordt mede mogelijk gemaakt door

en dan niets :mrgreen: zie je dan wel reclame als je geen firewall oid erop hebt?
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn

Ongelezen bericht door fenneke »

nee was mij ook al opgevallen wilde gisteren bestellen en dacht ook hè waar is farmfood :denken:

intussen heb ik het alweer in huis wat een snelle service daar :ok:
Fenneke en Baloe
Afbeelding
linlin

yamie schreef: en dan niets :mrgreen: zie je dan wel reclame als je geen firewall oid erop hebt?
ik heb geen enkele firewall aanstaan. :mrgreen:
M@ri@nne
Zeer actief

Ongelezen bericht door M@ri@nne »

Michiel is bezig geweest met verschillende banners. Die hadden wij afgekeurd. :pffff:
En ik denk dat hij vergeten is weer een link te plaatsen. :idea: :19:
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
Amber
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Amber »

Hoi

Even een vraagje mbt Farmfood, begrijp ik nu goed dat je het via hun site rechtstreeks kan bestellen.....

En als dat zo is scheelt dat dan Euries?
Groetjes van Amber en een poot van Mack en Kay
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond

Ongelezen bericht door cloris »

Amber schreef:Hoi

Even een vraagje mbt Farmfood, begrijp ik nu goed dat je het via hun site rechtstreeks kan bestellen.....

Dat zou je even moeten nakijken op de site :wink:
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Amber
Zeer actief
Contacteer:

Oke tx

Ga wel ff kieken.

Groetjes Amber
Bowie
Actief

Ongelezen bericht door Bowie »

Amber schreef:Hoi

heel kort: nee
maar tis wel handig
Groetjes van Marjolein, Bowie, Chanti & Chamook
Amber
Zeer actief
Contacteer:

Had het al gezien, ze bezorgen wel vanaf twee zakken geloof ik, maar kost net zoveel als in de winkel, als je veel zakken te gelijk afneemt krijgt je wel zogezegd kwantumkorting.

Korting kun je natuurlijk ook bij je winkel naar informeren, bij aanschaf van meerdere zakken tegelijk.

Groeten Amber
michiel
Site Admin

Ongelezen bericht door michiel »

Amber schreef:Had het al gezien, ze bezorgen wel vanaf twee zakken geloof ik, maar kost net zoveel als in de winkel
Je vergeet dat je ook administratie en verzendkosten moet betalen. En hebben ook heel veel winkels een quantum-korting en doen ze meestal gratis locate bezorgingen.

Vandaar dat je op www.farmfood.nl kunt zoeken naar alle winkels die Farm Food verkopen.
Amber
Zeer actief
Contacteer:

Bedankt voor de reacties,, maar ben voorlopig even gestopt met brokken voeren,, voer nu hoofdzakelijk KVV.
En ik heb wel bij de winkelier een korting weten te bedingen van 5% .

Dus mocht ik weer brokken gaan voeren is dat in ieder geval mooi meegenomen. :ok:
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Re: farmfood

Ongelezen bericht door LongFields »

linlin schreef:het is mij opgevallen dat er geen enkele aanwijzing op het forum meer te vinden is dat het gelinkt is aan de hondenvoerfabrikant farmfood te nijverdal.

is dat toeval, ben ik scheel, of is er een wisseling van de wacht voor wat betreft de eigenaar van dit forum geweest?
Ik vind het vervelend om te moeten zeggen, maar volgens mij ben je scheel.... :wink:
Onder het logo van honden.nl staat "met dank aan de hoofdsponsor Farm Food Hondenvoeding.

Of het moet er snel opgezet zijn nadat jij dit topic gepost had, dat zou nog kunnen en in dat geval ben je dus niet scheel. :wink:
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

assiejaja schreef:
LongFields schreef:
linlin schreef:het is mij opgevallen dat er geen enkele aanwijzing op het forum meer te vinden is dat het gelinkt is aan de hondenvoerfabrikant farmfood te nijverdal.

Ik vind het vervelend om te moeten zeggen, maar volgens mij ben je scheel.... :wink:
Onder het logo van honden.nl staat "met dank aan de hoofdsponsor Farm Food Hondenvoeding.

Of het moet er snel opgezet zijn nadat jij dit topic gepost had, dat zou nog kunnen en in dat geval ben je dus niet scheel. :wink:
Nou.. zo snel hoefde dat niet hoor :smile:
Ach.... 8 maanden is best snel hoor :smile:
M@ri@nne
Zeer actief

Ongelezen bericht door M@ri@nne »

:smile: :smile: :smile:
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Marion. schreef:
assiejaja schreef:
LongFields schreef:

Nou.. zo snel hoefde dat niet hoor :smile:
Ach.... 8 maanden is best snel hoor :smile:
:smile: :smile: :smile: Had dus helemaal niet op de datum gelet, maar dat hadden jullie vast WEL door! :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”