Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
toch geopereerd aan ed
Moderator: moderatorteam
-
Mayonne
- Vaste gebruiker
toch geopereerd aan ed
Mensen, bedankt voor jullie reacties, maar ben toch maar naar de orthopeed gegaan waar onze da ons naar doorverwees. nl dr how in den haag. Van verschillende kanten gehoord dat ie goed was, en meestal moet je toch doorverwezen zijn door je da. En daar wij helemaal geen ervaring met orthopeden hebben, zijn we toch maar hierheen gegaan. Of die goed is? nou de tijd zal het leren, want onze pup is inmiddels aan een poot geopereerd. Ze moet drie weken rustig blijven en plassen en poepen en weer terug daarna drie weken een klein blokje om. Daarna 6 wkn nog steeds aan de riem en dan weer het andere pootje. nu vindt ik dat rustig blijven binnen een ramp. Ik heb nl nog een hond van 6 j (die is wel rustig hoor) en die ziet ze dan liggen en dan moet ze hem weer bespringen, en wij dan maar weer afleiden met kluiven enz. Ik hoop dat het allemaal snel achter de rug is en dat ze toch nog een leuk leventje krijgy en toch nog wel wat kan spelen. Maar evn over die dokter hij mag dan wel goed zijn , maar mister tact is het niet. Maar goed het gaat tenslotte om ons homdje Aad ook nog sucses met je hond en dat het allemaal maar goed mag komen. Maar als ik het hier allemaal zo lees. Is er toch nog wel hoop voor leven na een ed operatie. Oja en cloris ben jij een paar jaar terug wezen wandelen in noordwijkerhout met mensen van dit forum? En zat je hond toen in de auto met de sleutels er nog in? Of was jij dat niet? Zo ja ik was er toen bij met onze berner nou groetjes Mayonne
- Daantje*
- Zeer actief
-
Sassie
- Zeer actief
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: toch geopereerd aan ed
Hoi Mayonne,Mayonne schreef:Is er toch nog wel hoop voor leven na een ed operatie.
Onze Lana is 8 jaar geleden geopereerd aan l.p.a. en l.p.c. aan beide ellebogen (zijn beiden ook een vorm van ED). Ze heeft wel enorme arthrose ontwikkeld in beide ellebogen inmiddels, maar met pijnstilling, voedingssupplementen en fysiotherapie is dit prima te behandelen en Lana loopt iedere dag nog gewoon de lange wandelingen in het bos of op de hei mee en ze speelt nog heerlijk met onze andere twee doggen.
Als je op een juiste manier revalideert met je hond (en ik kan je fysiotherapie ook absoluut aanraden!) is er zeker nog op op een heel normaal hondenleven na een ED-operatie!
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'