kom er regelmatig, gewoon doordeweeks ,overdag, en het zou voor luna zo leuk zijn om is een echte snelle racehond te treffen daar
ze gaan allemaal te langzaam of rennen maar heel even
dus, welke sprinter kan luna aan
Moderator: moderatorteam
Het is een uur rijden voor mij, maar in het weekend vind ik dat prima hoor! Vanaf het eerste weekend van april kan ik. Als jullie eerder willen, moet je dat gewoon doen, maar ik heb dan al afspraken staan.Mirri schreef:Oke dan prikken we een datum, eens kijken wanneer Linda kan met Bram die moet van ver komen.
Trouwens misschien dat er wel meer mee willen

Dan houden we het in april, als we nou een datum prikken en een lijstje maken wie er mee wil gaanHet is een uur rijden voor mij, maar in het weekend vind ik dat prima hoor! Vanaf het eerste weekend van april kan ik. Als jullie eerder willen, moet je dat gewoon doen, maar ik heb dan al afspraken staan
Hoe ver is de weg van het strandje? Als het strandje klein is, is de kans groot dat Bram verder weg gaan rennen en dan zit ik in de zenuwen.sonja schreef:dat word dan lekker vol op het strandje![]()
even voor de duidelijkheid, je kunt er niet cht wandelen ofzo hoor.
ja als je heen en weer loopt![]()
het word meer stilstaan en langsscheurende honden ontwijken :N:
ook erg leuk vind ik persoonlijk

Dat kan wel (zo is de Gravebol in Wijk bij Duurstede ook), maar op zich vind ik het ook leuk om er een stuk bij te wandelen (ik kom van ver). Dus als de Roosendaalse heide ook bij de anderen goed valt.....Bram kan iig ook hard rennen op de heisonja schreef:uhm tja hoever is de weg....
je hebt eerst een strook zand, dan gras, en dan loopt er een doodlopende weg langs, waar alleen mensen rijden die ook hun hond uit gaan laten.
das dus niet echt gevaarlijk.
na die weg moet je eerst een heuvel over met veel bosjes en zo en daar achter loopt een iets grotere weg, tja en daar weer achter loopt de snelweg.
mijn honden duiken gelijk het strand op dus dan is het veilig, maar als je het niet prettig vind kunnen we ook de roosendaalse heide doen ofzo???
is ook leuk en geen auto te bekennen