Nou na al die ziek-berichtjes hier, is Bas nu ook geveld :
Gisteravond begon het al met het laatste rondje, hij wilde al niet meer lopen, hij liep ook moeilijk, dus bij thuiskomst liep hij al vrij moeizaam de trap op, en kwam heel moeilijk het bed opgesprongen.
Heel de nacht heeft hij zijn draai niet kunnen vinden, zuchten en steunen, s'nachts weer naar buiten, eerst in de tuin laten plassen, en toen rond 4 uur ben ik een rondje met hem gaan lopen, maar hij bleef moeizaam lopen, en terug binnen, lukte het hem zelfs niet om op de bank te komen, hij klauterde met zijn pootjes een voor een op de bank. Ik ben ook vannacht beneden op de bank blijven slapen.... ( ben nu ook gebroken ! )
Dus we zijn net naar de DA gereden, ( eventjes tussen mijn werk door ) en op de tafel werd hij grondig onderzocht. Bij het voelen van zijn linkerachter pootje en heup begon Bas heel lelijk te doen, en hield niet meer op met grommen !
Diagnose : Bas heeft waarschijnlijk zijn linkerpootje - heup verzwikt of overbelast.
En toen de DA een spuitje wilde geven, werd hij helemaal link !
We hebben hem met 3 man moeten vasthouden, ik bij zijn halsband, en kon hem gelukkig goed onder bedwang houden !!
Dus nu moet Bas gedurende een week pilletjes slikken, en dan maar hopen dat hij weer snel de oude wordt !
t'Is toch wat allemaal he ? Het zijn echt net kinderen, als ze iets mankeren, dan voel je je zelf ook stik beroerd !!!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Moeizaam lopen en springen
Moderator: moderatorteam
-
Moira
- geregistreerd lid
- Contacteer:
-
Moira
- geregistreerd lid
- Contacteer:
De DA heeft overal gevoeld, zelfs zijn ballen bleven niet gespaard !
Ook zijn rug is grondig bevoeld, en de DA heeft ook geobserveerd terwijl ik met Bas een paar rondjes liep, en toen zag hij dat hij zijn linkerkant probeert te ontlasten.
Ik hoop maar dat de spuit snel werkt, vanavond een pilletje in een stukje worst verstoppen, en dan maar even kijken....
Maar in ieder geval bedankt voor het reageren, hij ligt nu eindelijk in diepe slaap naast me ....
Ook zijn rug is grondig bevoeld, en de DA heeft ook geobserveerd terwijl ik met Bas een paar rondjes liep, en toen zag hij dat hij zijn linkerkant probeert te ontlasten.
Ik hoop maar dat de spuit snel werkt, vanavond een pilletje in een stukje worst verstoppen, en dan maar even kijken....
Maar in ieder geval bedankt voor het reageren, hij ligt nu eindelijk in diepe slaap naast me ....