Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
even voorstellen.
Moderator: moderatorteam
-
Mali
even voorstellen.
Hoi,
ik ben Lian en kom uit brabant,we hebben op dit moment 1hondje een shih-tzu,maar we hebben een maand geleden ons ander hondje moeten laten inslapen,dat was ook een shih-tzu,ze had een hersentumor,helaas.
groetjes Lian
ik ben Lian en kom uit brabant,we hebben op dit moment 1hondje een shih-tzu,maar we hebben een maand geleden ons ander hondje moeten laten inslapen,dat was ook een shih-tzu,ze had een hersentumor,helaas.
groetjes Lian
- Angél
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Jack Russel en onbekende mix
- Contacteer:
-
Sibirianwoman
- Vaste gebruiker
- mitmig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Drie dwergpinschers en twee Thaise 'soidogs'
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
-
Mali
bedankt allemaal voor het welkom,het is inderdaad niet leuk om je hondje af te moeten geven,het zijn gewoon onze kindjes,omdat we zelf geen kinderen hebben.
maar dolly daar heb ik tot deze week niks aan gemerkt,maar nu begint ze te piepen en te zoeken,ik weet niet wat ik daar mee aan moet eiegnlijk.
maar dolly daar heb ik tot deze week niks aan gemerkt,maar nu begint ze te piepen en te zoeken,ik weet niet wat ik daar mee aan moet eiegnlijk.
-
yruvian
- Vaste gebruiker
- jitske
- Zeer actief
-
Scrappy
- geregistreerd lid
Hallo allemaal,
Ik zal me even voorstellen; Mijn naam is dus Scrappy (nickname) heet Trudy en ben een vrouw van 50 jaar inmiddels. Ik ben opgeleid tot hondentrimster en ook doktersassistente. Ben helemaal verzot op honden en heb er zelf 3. 2 vlinderhondjes papillons 1 echte reu roodwit en een gecastreerde reu zwartwit beiden 4 jaar oud. Een shih-tzu grijs wit en hier en daar wat zwart en heel weinig bruin aan haar oren zij is nu 15 maanden oud en was een herplaatsing. Ze is momenteel mogelijk 3 weken drachtig daar mijn roodwitte vlinder erop heeft vastgezeten. Dus er komt dan een nestje papitzu's of zoiets. Het is mijn eerste nestje wat ik dan zal gaan beleven en tevens het laatste want ik ben geen fokker. Ik hou jullie op de hoogte. Ik begrijp uit de regels dat ik niet kan reageren op andere fora op deze site. Zoals de vraag om boomertjes van Joep. Maar goed ik weet nog niets zeker he dus komt nog wel. Dan even verder ov er mezelf ik ben nu alleen de kids zijn de deur uit en naast mijn honden heb ik ook vogels en een cavia in huis. Nou even tot zover maar weer.
Groetjes Trudy
ps zal ook de link honden.nl op mijn site zetten te weten
http://groups.msn.com/ScoobysplaceofJoy
Ik zal me even voorstellen; Mijn naam is dus Scrappy (nickname) heet Trudy en ben een vrouw van 50 jaar inmiddels. Ik ben opgeleid tot hondentrimster en ook doktersassistente. Ben helemaal verzot op honden en heb er zelf 3. 2 vlinderhondjes papillons 1 echte reu roodwit en een gecastreerde reu zwartwit beiden 4 jaar oud. Een shih-tzu grijs wit en hier en daar wat zwart en heel weinig bruin aan haar oren zij is nu 15 maanden oud en was een herplaatsing. Ze is momenteel mogelijk 3 weken drachtig daar mijn roodwitte vlinder erop heeft vastgezeten. Dus er komt dan een nestje papitzu's of zoiets. Het is mijn eerste nestje wat ik dan zal gaan beleven en tevens het laatste want ik ben geen fokker. Ik hou jullie op de hoogte. Ik begrijp uit de regels dat ik niet kan reageren op andere fora op deze site. Zoals de vraag om boomertjes van Joep. Maar goed ik weet nog niets zeker he dus komt nog wel. Dan even verder ov er mezelf ik ben nu alleen de kids zijn de deur uit en naast mijn honden heb ik ook vogels en een cavia in huis. Nou even tot zover maar weer.
Groetjes Trudy
ps zal ook de link honden.nl op mijn site zetten te weten
http://groups.msn.com/ScoobysplaceofJoy
- Amaranthas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shih Tzu
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
- Jacan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
- Aantal honden: 2