Ik ben Jasmijn, 20 jaar, opleiding dierverzorging gedaan en op dit moment bezig met de fotoacademie (ja, dat is heel verschillend. maar ook heel erg leuk!!)
Ik heb op dit moment een witte dove kat van 9 jaar oud, Coffee. (asiel)
en 7 ratjes (in kooien
En ik ben op dit moment (of eigenlijk al ruim een half jaar) bezig met me te orienteren om een hond te nemen.
Mijn ervaringen met honden zijn: op school (minimaal!!) een aantal oppas-honden van familie en vrienden, en ik heb een cursus "hondenfluisteren" gedaan op Ameland van Klaas Wijnberg, wat ik persoonlijk een erg goede cursus vond!
Ik ben dus al een tijd aan het kijken waar ik De hond vandaan ga halen, wat voor hond ik precies wil e.d.
Ik ben er heel erg tegen om zomaar een hond te nemen, vandaar ook dat ik het zo aanpak! (het schijnt dat ruim 80%!!!! van de honden binnen 24 uur na "zullen we misschien een hond nemen" is aangeschaft, vind ik erg fout!)
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar herders/kruising herders, en vooral Mechelsche herder. Ik weet dat dit niet de makkelijkste honden zijn, maar ik weet zeker dat ik het kan!
ik heb er veel zin om binnenkort (oww, dat kan gerust nog maanden duren, ik wil er helemaal zeker van zijn!) op zoek te gaan naar deze viervoeter!
waarschijnlijk ga ik naar het asiel.
ok, dit was een heel stuk, waarschijnlijk komen er de komende tijd behoorlijk wat vragen van mij, en als iemand nog tips heeft...?? hoor ik dat heel graag!
Groetjes Jasmijn