Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

ik was

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
freedom

ik was

Ongelezen bericht door freedom »

hallo allemaal
ik was hier op deze site :cheer:
Laatst gewijzigd door freedom op 12 jan 2006 19:04, 1 keer totaal gewijzigd.
bianca83
Zeer actief

Ongelezen bericht door bianca83 »

Tja hij mist dus duidelijk gezelschap. Aangezien jullie er geen 2e hond meer bij willen zul je weer opnieuw moeten beginnen met het alleen leren te zijn. Dus weer heel rustig aan opbouwen en echt bij het begin beginnen. Voor de nachten, zelf geef je al aan dat hij al bij jullie op de kamer is en hij is dan dus niet alleen maar mist wel z'n vriendje. Geef hem wat lekkers, een gevulde kong bv.

Je mag wel in andere topics reageren hoor maar je moet even wachten tot dat geaccepteerd is :wink:

Welkom hier :cheer:
Afbeelding
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

welkom :cheer:
M@ri@nne
Zeer actief

Ongelezen bericht door M@ri@nne »

Stel je vraag nog eens bij gedrag dan kan je hier gewoon verwelkomt worden. :wink:
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Re: ik ben...

Ongelezen bericht door laeken »

freedom schreef:wij zitten nu met onze handen in het haar, en weten niet meer wat we hier mee aanmoeten, en de lol is er na 8 jaar zwaar vanaf.
Als de lol er zowiezo zwaar vanaf is is herplaatsen bij iemand die haar wel graag wil hebben misschien een idee? Je begrijpt neem ik aan dat de honden zich totaal op mekaar hebben gericht aangezien ze niet in huis sliepen als ik het goed begrijp?
Je hond is dus haar roedelgenoot kwijt en neemt blijkbaar geen genoegen met jullie als gezelschap. Herplaatsen bij een andere hond die het erg goed heeft is dus denk ik het beste idee.

Ik begrijp alleen niet helemaal waarom je zoveel probeert en dan ineens zegt dat de lol er na 8 jaar toch zowiezo zwaar vanaf is. :denken:
Afbeelding
freedom

Ongelezen bericht door freedom »

Ik begrijp alleen niet helemaal waarom je zoveel probeert en dan ineens zegt dat de lol er na 8 jaar toch zowiezo zwaar vanaf is. :denken:

ik ben bang dat ik weer op een forum ben gekomen net als marktplaats, waar altijd wel iemand een opmerking moet maken.
ik zal daarom mijn bericht weghalen
Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Tamara. »

freedom schreef:

ik ben bang dat ik weer op een forum ben gekomen net als marktplaats, waar altijd wel iemand een opmerking moet maken.
Je bent in hier in ieder geval op een hondenforum terechtgekomen, waar mensen komen die honden hebben en gek zijn met hun dieren en die altijd het beste voor hebben met hun eigen honden én het beste voor hebben met honden van anderen. :wink:
jitske
Zeer actief

Ongelezen bericht door jitske »

Afbeelding

en toch veel plezier erop
groetjes jitske boeffie en sammie

Afbeelding
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

freedom schreef:

Was je al op marktplaats geweest dan? Sorry hoor, JIJ zegt dat de lol van je hond er zowiezo zwaar vanaf is na 8 jaar en dat je geen nieuwe meer wil. Waarom neem je het mij dan kwalijk dat ik zeg dat je misschien beter nu al kan stoppen met honden als je een goede plek voor haar kan vinden? :19:

Aanstellerij noem ik dit :roll: Wat wil je nu horen dan? Fijn dat je die hond zo vreselijk moe bent en een muilkorf met een bench is de oplossing? Sorry maar dat zeg ik dus niet want ik gun je hond iets anders, nl een stressvrij en relaxed leven. Dat rijmt niet met een bench waar ze zich uit wringt en een garage waar ze plinten wegkrabt van stress :neenee:
Afbeelding
bianca83
Zeer actief

Re: ik was

Ongelezen bericht door bianca83 »

freedom schreef:hallo allemaal
En daar doe je dan moeite voor, je probeerd iemand te helpen en hop weg is het bericht weer :19:
Afbeelding
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

bianca83 schreef:
En daar doe je dan moeite voor, je probeerd iemand te helpen en hop weg is het bericht weer :19:
Je hebt niet gequote in je eerste antwoord :jank: :jank:

Anne
Mama Sanneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mama Sanneke »

:mrgreen: maakt mijn dag weer goed zeg, hihi
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans
Afbeelding
Ik ben gewoon mezelf