Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

overgeschakkeld op volledige duck

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

JohanTienen
Vaste gebruiker

overgeschakkeld op volledige duck

Ongelezen bericht door JohanTienen »

Hallo,

ongeveer een maand geleden ben ik begonnen met Duck te geven s'avonds en overdag gewoon royal canin medium sensible.

nu heeft hij het altijd goed gegeten gehad, zowel de royal canin medium sensible als de duck. Sinds eergisteren zijn de brokken op dus vanaf gisteren ben ik begonnen om tweemaal per dag duck te geven.

Ik ben uiterst tevreden van duck en die royal canin medium sensible. en het sterkste wat me opgevallen is sinds hij dit eet is dat hij minder haaruitval heeft. Ik weet niet of het door de brokken kwam of door de duck, maar ben er heel tevreden over.

van zijn huidallergie is geen spraken meer en ook is hij wat bijgekomen in gewicht. Ook zijn stoelgang is niet meer zo plat als vroeger.

dus tot nu toe heb ik alleen maar positive ervaringen ermee.

dat wou ik jullie gewoon een keer mededelen :mrgreen:
Afbeelding
pooh
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwiterse witte herder

Ongelezen bericht door pooh »

Leuk om te horen dat je hond het goed doet op Duck.
Je zou ook eens af en toe voor de afwisseling een ander merk vlees kunnen geven. Althans hier doen we dat wel en altijd zonder problemen.
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”