Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

nieuw voedingsforum

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Ordell

nieuw voedingsforum

Ongelezen bericht door Ordell »

Wat is dat toch, rauwe voeding voor de hond. Vraagt u zich
dat ook wel eens af? Wilt u daar wel eens meer over weten?

Of heeft u een medisch probleem met uw kat of hond?

Of houdt u gewoon van kletsen met gezellige mensen op een
gemoedelijk forum?

Is uw hond onhandelbaar? Plast uw kat in huis? Weet u niet
waar u uw leuke foto's van uw huisdieren kunt posten?

Het kan allemaal op www.voernatuurlijk.nl/forum

Neem eens een kijkje op onze spiksplinternieuwe site!
Golden Stanley

Ongelezen bericht door Golden Stanley »

Leuk, weer een barfforum erbij! :mrgreen: :ok:
ien
Erelid
Contacteer:

Ongelezen bericht door ien »

het zijn net paddestoeltjes :mrgreen:
ze schieten uit de grond.

gefeliciteerd en ik kom wel een kijkje nemen [als ik mag :mrgreen: ]
Afbeelding
Ordell

ien schreef:het zijn net paddestoeltjes :mrgreen:

Tuurlijk :wink:
jan
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door jan »

Ordell schreef:

Dictum sapiente sat est :ok:

Dictum Factum :ok:

Giovanni Uno
Helen G
Actief

Ongelezen bericht door Helen G »

jan schreef:
Ordell schreef:

Dictum sapiente sat est :ok:

Dictum Factum :ok:

Giovanni Uno
Nou Roger/Jan, ik moest ff mijn Gymnasium Latijn weer uit de kast trekken. Dat was lang geleden zeg. Ik stuitte prompt op wat mooie teksten van Ovidius.

Enne ff als reactie op een opmerking van jou dat wild geen vet bevat. Heb je de herten gezien in de zomerperiode in Yellowstone, als er genoeg voeding is. Modder en modder vet. Zo gaan ze de winter in en zo overleven ze. Met de reserves die ze 's zomers hebben opgeslagen. In Banff national park, kun je de wapiti's rollen in augustus. Heerlijk warm weer en kniehoog voedzaam gras. Wild bevat wel degelijk vet.
Ordell

Enne ff als reactie op een opmerking van jou dat wild geen vet bevat. Heb je de herten gezien in de zomerperiode in Yellowstone, als er genoeg voeding is. Modder en modder vet. Zo gaan ze de winter in en zo overleven ze. Met de reserves die ze 's zomers hebben opgeslagen. In Banff national park, kun je de wapiti's rollen in augustus. Heerlijk warm weer en kniehoog voedzaam gras. Wild bevat wel degelijk vet.
Jantje heeft alles gezien en heeft ook nergens gezegd dat wild geen vet bevat.... :denken:

Heb je trouwens enig idee heeft hoeveel % vet wild in Yellowstone bevat?
Laatst gewijzigd door Ordell op 03 dec 2005 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Helen G
Actief

Ongelezen bericht door Helen G »

Ordell schreef:
Jantje heeft alles gezien, ben jij er wel eens geweest?
Ja.
Ordell

Helen G schreef:
Ordell schreef:
Jantje heeft alles gezien, ben jij er wel eens geweest?
Ja.
DAn verwijs ik toch naar de voordracht van David Mech...
Lijkt me sterk dat je het na 1 keer beter gezien (van afstand) hebt dan Mech, die er gedurende tientallen jaren bovenop heeft gezeten... :wink:

Maar nogmaals, waar heeft Jantje geschreven dat wild GEEN vet bevat, en heb je enig idee welk gemiddeld vetpercentages de wapitis hebben in yellowstone?
ien
Erelid
Contacteer:

Ongelezen bericht door ien »

Helen G schreef:[Nou Roger/Jan, ik moest ff mijn Gymnasium Latijn weer uit de kast trekken. Dat was lang geleden zeg. Ik stuitte prompt op wat mooie teksten van Ovidius.

google werkt ook goed :mrgreen:

Alle dieren slaan in de loop van de zomermaanden vet op.
zomers is er jong spul genoeg om te eten en zou het niet zo zijn dat wolven/hondachtigen..die ook al vetter worden door goed overvloedig eten..niet zo snel een vette volwassen prooi pakken maar wel de jongen dieren?
s'winters is het gewoon een ander verhaal..dan zijn prooidieren lang zo vet niet meer [in het wild dan] maar dan nog..wat is wild??
ik merk nu al dat men in de bergen,waar al een pak sneeuw ligt de dieren bijvoert..o.a de reeen,vossen..
Afbeelding
kabouter
Actief

Ongelezen bericht door kabouter »

Goede site :ok:

Ik heb wat moeite met de Barfplaats (weet niet hoe die site heet). Kan vaak niet de info vinden die ik zoek. Persoonlijk vind ik deze nieuwe site gebruiksvriendelijker. (Wellicht ligt het aan mijn browser of besturingssysteem. Die willen niet altijd communiceren met Windows pc's.)
Ordell

Ordell

Nog ff up-ppen :lol1: :zwaai
Mauyak

Ongelezen bericht door Mauyak »

Ik heb die site net bekeken en vond er eerlijk gezegd niks aan.
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”