Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik heb er geen. Ik vind het leuke en gave honden maar het is op dit moment helaas een niet erg gezond ras. Dan zal ik dus nooit zo'n hond durven kopen ivm de nodige problemen die je kan verwachten.
Ik ken er eigenlijk geen die echt goed en wel ouder dan 5 is geworden helaas.
Wij hebben er 2 gehad. Echt de geweldigste honden qua karakter, mijn grote liefdes, maar die gezondheid...ze zijn helaas allbei maar 3 jaar geworden
Carmen
Ik vind het prachtige honden maar omdat de aanschaf van een andere hond er voorlopig niet in zit heb ik me niet echtverder verdiept. Nu schrik ik best wel van die gezondheidsproblemen. Kan iemand misschien meer uitleg geven over de specifieke problemen?
Ik heb er geen, maar wel een vraag waar ik al een poosje mee zit. Zijn dit opeens hele populaire honden geworden? Ik zie ze steeds vaker en ook steeds meer am bullen in de asiels zitten. Bovendien kom ik ze steeds vaker tegen ook.
Sunnybunny schreef:Ik vind het prachtige honden (Niet de bully's maar de standaard)
Ja idd, die zijn ook veel mooier dan die plompe dikzakken die van alles mankeren, daar zitten denk ik wel veel probleemhondjes tussen, maar bij de standaardtypes valt het denk ik wel mee, aangezien de meeste een gedrocht willen zal de gewone athletische bulldog niet zo populair worden en dus gezonder blijven.
greatbulls schreef:Zelfde problemen als bij alle mollosers.
Groet,
Arie
ja is dat zo, vergelijking?
mol
Hoi Mol,
Ik neem aan dat je weet wat voor problemen mollosers hebben.
De meeste zijn een tijdje een mode hond en dan wordt er maar aan gefokt met alle gevolgen van dien.
Groet,
Arie
mol
Hoi Mol,
De meeste zijn een tijdje een mode hond en dan wordt er maar aan gefokt met alle gevolgen van dien.
Groet,
Arie
mol
Hoi Mol,
Groet,
Arie
ja oke, maar zoals?
mol
O.a Heupen en ellebogen nou wordt er nog niet door serieuze fokkers met HD-D gefokt zoals bij sommige rassen. Maar hoe lang zal dat nog duren.
Ik heb zelf geen Am-Bull Maar wel een oppas bull haar naam is Lola onze Moria is met haar opgegroeid ik vind het geweldige honden maar helaas wat groot voor hier in huis.
Dit is Lola samen met Moria mijn bull