Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Op tv heb ik nu al een paar keer gezien dat de teckel steeds populairder wordt. Ik denk dat we daar helemaal niet blij mee moeten zijn. Het is overigens niet iets van de laatste maanden. Toen wij ruim 3 jaar geleden Sarah kochten waren er wachtlijsten voor stamboom nesten waarvan de dekking nog plaats moest vinden.
Populariteid komt een ras vaak niet ten goede....ik houd mijn hart vast
ik zach er gister bij de rotte meren een baasje die had er 3 in het water rennen toen gingen ze met die van mij spelen
wat een druktemaakertjes zeg
1 ding is jammer het baasje was bang voor een vieze broek en ja happy hat heel toevallig zwarte poten
En toch....valt het mij wel op dat er nog steeds weinig Teckels in het asiel zitten of ter herplaatsing worden aangeboden...helemaal de kortharige Teckels. Ah, dat komt natuurlijk omdat ze zo leuk zijn...ze kunnen ongeremd populair worden; want een keer in huis doe je ze toch niet meer weg
Jammer dat ze geen hoogpotige tekkels fokken, dan zou ik er zeer zeker zelf ook voor gaan
Eigenlijk schoot ik bij deze opmerking in de lach.
De korte pootjes van de teckel zijn niet voor de show ofzo......het heeft n.l. een doel. Van oorsprong werden teckels gebruikt voor de jacht op vossen, dassen en konijnen. Daarvoor werden ze in het hol gezet, en dan zijn die korte pootjes erg handig.
Lees hier meer http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=60063
mijn opa en oma hebben een teckeltje
een mooie bruine gladharige
als puppie was ze zoals alle puppies druk
en speels en nu ze een jaar is vind ik
haar zo akelijk rustig. Dat komt omdat
mijn opa en oma ook oud en neit meer
veel kunnen. Maar een schat van een hond
en dol op wandelen. Teckels kunnen zich
wel goed aanpassen vindt ik
Een leven zonder honden kan ik me niet voorstellen.
Bekijk ff in mijn fotoalbum.
http://sabinehondengek.mijnalbums.nl/ Allemaal honden foto;s
Groetjes Sabine en een super lik van Sonja