Ik ben Debbie, 23 jaar en ben een zuiderbuurtje
Wij hebben hier thuis een Drentsche Patrijshond teefje van 7 jaar oud en binnenkort komt er nog een Cavalier King Charles Spaniël reutje bij.
Ik heb hier al eens meegelezen en gezien het grote aantal jachthonden, denk ik dat mijn hondjes hier ook wel welkom zijn
Zelf ben ik nogal actief in de hondenwereld:
gehoorzaamheid: Doe ik een 10-tal jaar, heb al met verschillende hondenrassen gewerkt (Ierse Setter, Labrador, Bouvier, Drent, Aussie). Met onze Drent heb ik een tijd wedstrijden gespeeld op debutanten niveau. Ik mag ondertussen reeds naar Programma 1, dat is het middelste niveau. Op mijn 18e ben ik beginnen lesgeven en ik heb ondertussen al een tijdje mijn instructeursbrevet gehoorzaamheid. Ik werk volgens de "positieve methode", in België spijtig genoeg nog iets minder ingeburgerd dan in nederland.
jacht: Een poging gedaan met onze Drent, maar dat was geen succes
doggydance: Een tijdje lessen gevolgd met onze Drent en nu doe ik dat nog wat recreatief
agility: Een jaar gedaan met een Ierse Setter, ging goed, maar alles op zijn tempo
shows: Shows lopen doe ik ontzettend graag! mijn onze Drent hebben we een heel aantal shows gelopen als ze jong was. Dan een paar jaar gestopt en nu loop ik af en toe nog eens een show in veteranenklas. Voor de Cavalier staat wel een showcarrière klaar
Dat is het voorlopig denk ik
Foto's komen er aan!!!