Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Yesssssssssssssssssss

Moderator: moderatorteam

plenty
Zeer actief

Yesssssssssssssssssss

Ongelezen bericht door plenty »

Hoi , nou loop ik naast mijn schoenen :mrgreen: heb vanmiddag herexamen met Cathy gedaan voor GGB en we zijn geslaagd met 281 1/2 punt dat is dus een uitmuntend :ok: :smile: ben echt heel erg blij dat we het hebben gehaald. :smile:

Ben het met een onderdeel niet hellemaal eens , bij het onderdeel apport kwam ze netjes met het blok aan tot ze vlak bij me is , ze laat het blok los :denken: , en schiet in één keer langs me heen , ik kijk achter om , want er moest iets zijn waarom ze dat deed , en ja hoor zie haar grote vriendin die na moest lopen al richting het veld liep , nou dit was dus mijn 0 punten dacht ik , heb ik er toch nog 5 gekregen , maar eigenlijk niet opgerekend.
Mijn ras(sen): Sharpei en Finse Lappenhond
Contacteer:

Ongelezen bericht door son-pei »

hé Jet, toppie :ok:
inderdaad wel vrij soepel berekend dat je nog 5 punten kreeg voor zo'n apport, maarja da's alleen maar mooi meegenomen. :mrgreen: en misschien dat ze bij GGB toch wat soepeler zijn?
Gefeliciteerd en suc6 met GGI
plenty
Zeer actief

son-pei schreef:hé Jet, toppie :ok:
inderdaad wel vrij soepel berekend dat je nog 5 punten kreeg voor zo'n apport, maarja da's alleen maar mooi meegenomen. :mrgreen: en misschien dat ze bij GGB toch wat soepeler zijn?
Gefeliciteerd en suc6 met GGI

Dank je , ik had het eigenlijk moeten vragen , waarom toch die 5 punten .
MaHo
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door MaHo »

Die 5 punten heb je gekregen omdat de hond het voorwerp heeft vastgepakt en meegenomen, wat zeg maar de helft van de oefening is...vandaar de helft van het aantal punten.
plenty
Zeer actief

MaHo schreef:Die 5 punten heb je gekregen omdat de hond het voorwerp heeft vastgepakt en meegenomen, wat zeg maar de helft van de oefening is...vandaar de helft van het aantal punten.
Maar ze heeft het blok niet aan mij gegeven.
MaHo
Vaste gebruiker

Nee klopt maar ze heeft het wel gepakt en het blok tot vlak bij je vastgehouden.
Als ze nu ook het blok aangeboden had dan had je kans op de volledige 10 punten maar goed...je bent geslaagd toch?
plenty
Zeer actief

MaHo schreef:Nee klopt maar ze heeft het wel gepakt en het blok tot vlak bij je vastgehouden.
Als ze nu ook het blok aangeboden had dan had je kans op de volledige 10 punten maar goed...je bent geslaagd toch?

Gelukkig wel :smile: , nou kijken of we in November GG1 kuunen doen.
MaHo
Vaste gebruiker

Moet lukken, het verschil is veel kleiner dan vroeger en dus is de kans op slagen ook groter geworden.
Ga ervoor en train zoveel mogelijk op succes en plezier!
:wink:
Plaats reactie

Terug naar “G&G en Obedience”