Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik kwam laatst een Bullmastiff x Amerikaanse Bulldog tegen. Prachtbeest om te zien, 9 maanden oud en volgens het baasje al bijna 50 kilo. Het was echt een grote lompe loebas waar geen kwaad in zat. En een kop
Maar hoe is zo'n kruising over een maand of wat?
mooie hond? kom op zeg word een gedrogt op poten niks meer niks mider op 9 maanden 50 KG wegen is niet gezond en de combinatie van die 2 belooft ook niet veel goeds, miselijk makent om het maar gelijk goed te roepen, tis zonde van bijde rassen
9 maanden en 50 kilo is de Goden verzoeken, die hond krijgt opzeker ellende, vooral als je mensjes hebt die er teveel mee lopen en teveel belasten.
Kwam een hele tijd terug ook zo iemand tegen, 8 maandjes en 58 kilo, een bordeaux, waarom zijn gewichten altijd een antwoord op een vraag als hoe oud ie is???Is dat soms een bewijs dat ie gezond is bij die mensen, bij mij niet hoor, Angel speelde er 1 minuut mee en dat beest was totaal gesloopt....nee wat Mol zegt, het is zonde en heel zielig voor het diertje.
Ik vraag me altijd af of die verhalen over gewicht wel kloppen...
Er zijn nou eenmaal altijd mensen die graag pronken met hun grote, zware "monsters" en het gewicht gemakshalve even wat opvoeren... alleen maar omdat dat "ruiger" is.
linda schreef:Ik heb er een x 1 gezien,daar was niks mis mee hoor! Niet te zwaar geen gedrocht.Ieder zijn eigen mening
kan wel zijn maar dan hoef jou mening nog niet te kloppen is het wel,
tis een combinatie die niet gemaakt had mogen worden hoe dan ook.
mol
de mening van linda hoeft niet te kloppen maar dat zegt niet dat die van jou wel klopt.
de mening die iemand heeft is zijn of haar waarheid en ik stoor me zeer dat jij dan gaat lopen roepen dat iemand zijn mening nog niet hoeft te kloppen laat iemand in zijn of haar waarde.
Succes is niet hoever je gekomen bent, maar vanaf waar je begonnen bent www.bleekerzonwering.nl
linda schreef:Ik heb er een x 1 gezien,daar was niks mis mee hoor! Niet te zwaar geen gedrocht.Ieder zijn eigen mening
mol
de mening van linda hoeft niet te kloppen maar dat zegt niet dat die van jou wel klopt.
de mening die iemand heeft is zijn of haar waarheid en ik stoor me zeer dat jij dan gaat lopen roepen dat iemand zijn mening nog niet hoeft te kloppen laat iemand in zijn of haar waarde.
nou mijn mening is in zover meer kloppent omdat deze op feiten berust.
de hond is te groot
te zwaar
en is een foute combinatie.
endit soort honden zijn voor ze uit gegroeit zijn met 3 jaar al naar de knoppen.
en wat heeft dit met iemand in zijn waarden laten te maken dan leg mij dat maar eens uit ik zeg dat ik dat vindt dat is dus mijn mening en zoals je zelf al aan geeft is dat meschien jou mening niet maar dan nog zoals ik als zij berust ik me op punten waar je niet om heen kan, nu jij weer.
mol
de hond is te groot
te zwaar
endit soort honden zijn voor ze uit gegroeit zijn met 3 jaar al naar de knoppen.
en wat heeft dit met iemand in zijn waarden laten te maken dan leg mij dat maar eens uit ik zeg dat ik dat vindt dat is dus mijn mening en zoals je zelf al aan geeft is dat meschien jou mening niet maar dan nog zoals ik als zij berust ik me op punten waar je niet om heen kan, nu jij weer.
mol
dat jouw mening op feiten berust kan kloppen, maar ik vind je toon niet echt vriendelijk, en dat bedoel ik met iemand in zijn waarden laten en maak er geen strijd met opmerkingen als "nu jij weer"
Succes is niet hoever je gekomen bent, maar vanaf waar je begonnen bent www.bleekerzonwering.nl
Mol schreef:
mol
de hond is te groot
te zwaar
mol
dat jouw mening op feiten berust kan kloppen, maar ik vind je toon niet echt vriendelijk, en dat bedoel ik met iemand in zijn waarden laten en maak er geen strijd met opmerkingen als "nu jij weer"
ik ben vriendelijk zat vind ik zelf, genuanceerd zelfs