Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

En weer eentje die zich voorstelt...

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Evi
geregistreerd lid

En weer eentje die zich voorstelt...

Ongelezen bericht door Evi »

Hallo allemaal,

Weer een belgje bij op het forum... Ik heb jammer genoeg zelf geen hond omdat ik nog thuis woon en mijn ouders niet te overtuigen zijn om er eentje in huis te nemen... Ik heb wel geruime tijd geholpen als vrijwilliger bij het dierenasiel in de buurt... Momenteel heb ik geen tijd om regelmatig naar het asiel te gaan maar iedere kans die ik heb grijp ik wel om eventjes met een hond te gaan wandelen, meestal met een presa canario die er al ongeveer drie jaar zit... Verder heeft mijn studie ook te maken met hondjes (en katjes), ik studeer namelijk diergeneeskunde, mijn laatste jaartje nu, joepie...
Zo dat was het belangrijkste over mij denk ik...

Groetjes
Evi
Reini
Zeer actief

Ongelezen bericht door Reini »

Hoi Evi,

Heet de presa canario toevallig Dimie?? Haar zie ik al zolang op dierenasiels.com staan! Hoeft haar natuurlijk helemaal niet te zijn maar ik doe even een gok!

Welkom op het forum en veel plezier!! :cheer: :cheer:
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
Rocky1
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rocky1 »

:cheer: Welkom :cheer:
Afbeelding
Evi
geregistreerd lid

Reini schreef:Hoi Evi,

Heet de presa canario toevallig Dimie?? Haar zie ik al zolang op dierenasiels.com staan! Hoeft haar natuurlijk helemaal niet te zijn maar ik doe even een gok!

Nou jij kan wel heel erg goed gokken :wink: Ze zit inderdaad in het dierenasiel hier in sint-truiden... We noemen haar wel Demi, er is wat verwarring over haar naam, denk dat niemand de oorspronkelijke naam weet maar Demi klinkt wel goed he :)
miek
Actief

Ongelezen bericht door miek »

Welkom hier en veel plezier :cheer:
Afbeelding
Groetjes Annemiek en van Kenzo een slik!
binno
Zeer actief
Mijn ras(sen): labrador
maltezer
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door binno »

Welkom en veel plezier op het forum! :ok:
Afbeelding
Moos (labrador) Gian (maltezer)
*tweety*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *tweety* »

Welkom en veel plezier op het forum :ok:
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

Afbeelding
Reini
Zeer actief

Evi schreef:

Nou jij kan wel heel erg goed gokken :wink: Ze zit inderdaad in het dierenasiel hier in sint-truiden... We noemen haar wel Demi, er is wat verwarring over haar naam, denk dat niemand de oorspronkelijke naam weet maar Demi klinkt wel goed he :)
Demi klinkt goed ja, ik zie haar al zo lang staan op de site, ik wacht steeds op de dag dat er gereserveerd bij haar naam staat! Prachtige hond en mijn favoriete ras! Ik heb zelf inmiddels een amstaff want ik vond een presa canario iets te hoog gegrepen! Gaat het goed met haar??
Afbeelding
Evi
geregistreerd lid

Reini schreef:
Evi schreef:

Demi klinkt goed ja, ik zie haar al zo lang staan op de site, ik wacht steeds op de dag dat er gereserveerd bij haar naam staat! Prachtige hond en mijn favoriete ras! Ik heb zelf inmiddels een amstaff want ik vond een presa canario iets te hoog gegrepen! Gaat het goed met haar??
Het gaat heel goed met haar, ze is ondertussen al ongeveer 7 jaar en gesteriliseerd (heeft een baarmoederontsteking gehad)... Voor de mensen die ze kent is ze een schatje, als ze je niet kent beetje afstandelijk (beter dan vroeger, toen begon ze te grommen ;)) Met andere honden is ze niet altijd even gemakkelijk maar dat is ook al erg gebeterd... Ik ga zo vaak mogelijk met haar wandelen en neem haar soms ook een namiddagje mee naar huis, mag ze wat in het gras spelen en slapen... Gereserveerd ga je wel niet snel bij haar naam zien, denk niet dat ze nog geplaatst wordt tenzij bij iemand die haar al langer kent... (waarom kan ik mijn ouders niet overtuigen? :roll: )

Hier nog enkele fotootjes van haar:
Afbeelding
Afbeelding
En samen met mijn paardje!
Afbeelding
Reini
Zeer actief

Leuke foto's! Fijn om te horen dat het goed met haar gaat! Ze vind het vast hartstikke leuk om af en toe met jou mee te gaan :ok:

Ik hoop voor haar dat iemand het toch een keertje aan durft opnieuw met haar te beginnen!

Om niet helemaal van je introductie af te wijken... Veel plezier hier op het forum en laat in de fotohoek nog eens wat foto's van Demi zien!
Afbeelding
stefanie
Zeer actief

Ongelezen bericht door stefanie »

Welkom hier!!
En wat een prachtige hond.
linda
Zeer actief

Ongelezen bericht door linda »

Welkom :ok:
Afbeelding

in loving memorie Djengis 15-04-04 tot 27-09-05
Kenny
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Kenny »

Dag Evi,

Wel grappig dat ik je hier tegenkom.
Zo zie je maar dat de wereld buiten de faculteit toch klein is hé!

Allé veel plezier op dit forum en succes met farmaco-examen maandag (rest ook hoor).
Groetjes,
Kenny en Laika
Evi
geregistreerd lid

Hahaha... Hey Kenny! Gij ook veel succes maandag he :wink: (mag wel na het vorige fiasco :roll: )
sassel
Actief

Ongelezen bericht door sassel »

Welkom op het forum :ok:
Groetjes Saskia en Zep
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”