Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
opgezwollen vulva
Moderator: moderatorteam
-
Kya
- Vaste gebruiker
opgezwollen vulva
Hallo,
Kya is net een paar weekjes terug loops geweest. Nu een paar weekjes nadat alles klaar was, en alles weer neutraal er uitzag, zie ik nu net dat haar vulva opgezwollen is weer. ze likt er ook constant aan. Zou dit een infectie zijn? of wat zou het anders kunnen zijn?
Vriendelijke groet en een poot van Kya
Kya is net een paar weekjes terug loops geweest. Nu een paar weekjes nadat alles klaar was, en alles weer neutraal er uitzag, zie ik nu net dat haar vulva opgezwollen is weer. ze likt er ook constant aan. Zou dit een infectie zijn? of wat zou het anders kunnen zijn?
Vriendelijke groet en een poot van Kya
Hyperdepieper
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hoi,
Ze kan schijnzwanger zijn, maar het kan ook een baarmoederontsteking zijn. Ik zou het even héél goed in de gaten houden en als je het niet vertrouwt even langs de dierenarts gaan.
Ze kan schijnzwanger zijn, maar het kan ook een baarmoederontsteking zijn. Ik zou het even héél goed in de gaten houden en als je het niet vertrouwt even langs de dierenarts gaan.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
-
Kya
- Vaste gebruiker
- little-wolf
- Zeer actief
kan maar hoeft niet. als ze schijnzwanger is kan het ook zijn dat alleen de tepels en vulva opgezet blijven.Kya schreef:ohjee... en waar moet ik op letten dan? in geval van baarmoeder ontsteking ?? en schijnzwanger,dat houd toch in dat ze van alles naar hun mand slepen en er aan likken enzo? hmm...
hou het even in de gaten en let op uitvloeingen.
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Hoi,Kya schreef:ohjee... en waar moet ik op letten dan? in geval van baarmoeder ontsteking ?? en schijnzwanger,dat houd toch in dat ze van alles naar hun mand slepen en er aan likken enzo? hmm...
Let er op dat ze geen verhoging krijgt en let er goed op dat ze geen uitvloeiing uit de baarmoeder krijgt.
Bij schijnzwangerschap kunnen ze (in een later stadium) spullen naar de mand gaan slepen, maar dat hoeft niet. Er zijn ook honden die overal nestjes willen maken en ook honden die melk geven bij schijnzwangerschap.
Hou het allemaal goed in de gaten. Vooral de temperatuur en de uitvloeiing. En als je het niet vertrouwt, zou ik gewoon even langs de dierenarts gaan.
Groetjes, Karen
- little-wolf
- Zeer actief