Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Reversed sneezing
Moderator: moderatorteam
- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Reversed sneezing
Dat zat Jack net voor de vierde keer vanavond te doen.
Hij raakt er niet van in paniek sinds de allereerste keer dat hij het deed, lhij aat ook rustig toe dat ik even zijn neus dichthou, maar hij doet het normaal gesproken maar heel zelden. Iemand enig idee waarom het vanavond alsmaar gebeurt? Kan het een symptoom van iets anders zijn?
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
-
Brigitte
- Zeer actief
-
Sjiel
- Zeer actief
- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Ah, okee. Dus het is niet vreemd als het opeens even heel veel voorkomt. Hij *bleef* echt bezig, maar vandaag was het weer helemaal over.Brigitte schreef:Tank heeft er tijden van, verleden week tijdens ringtraining ben ik gestopt omdat hij niet ophield. En soms is het maar heel even.
Mja, maar onder invloed van wat dan? Er hing hier dinsdagavond niks anders in de lucht dan normaal.Sjiel schreef:Irritatie van de nasopharynx, het neusgedeelte boven het zachte verhemelte.
Ik zat me trouwens af te vragen of je een hond kan leren om het zelf op te lossen? Ik bedoel, Jack gaat altijd hulpeloos zitten wachten tot ik zijn neus even dichthou, maar als ik er nou niet ben? Zou het zin hebben om bijvoorbeeld altijd hetzelfde kussentje even tegen zijn neus te houden zodat hij ooit de link gaat leggen tussen reversed sneezing - neus tegen het blauwe kussentje duwen of zou hij daar te weinig IQ-puntjes voor hebben?
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
-
aschra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Franse bulldog
-
Brigitte
- Zeer actief
Nee, Tank heeft het zo een hele tijd niet en dan ineens een paar dagen achter elkaar weer wel en dan verleden week best lang. Maar nu heeft hij weer nergens last van.Hanneke2 schreef:Ah, okee. Dus het is niet vreemd als het opeens even heel veel voorkomt. Hij *bleef* echt bezig, maar vandaag was het weer helemaal over.Brigitte schreef:Tank heeft er tijden van, verleden week tijdens ringtraining ben ik gestopt omdat hij niet ophield. En soms is het maar heel even.
-
Sjiel
- Zeer actief
Ik ken niet in ze neus kijken. Kan vanalles zijn, een ontstekinkje of een dingetje of zomaarHanneke2 schreef:Mja, maar onder invloed van wat dan? Er hing hier dinsdagavond niks anders in de lucht dan normaal.Sjiel schreef:Irritatie van de nasopharynx, het neusgedeelte boven het zachte verhemelte.
Is een beetje als met niezen , een keertje is niet erg, als ie de hele dag aan de gang is moet er naar gekeken worden.
weg gehaald zit een virus in
-
boxersien
voor meer info http://www.xs4all.nl/~gvdt57/niesen.html