Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dierenarts op huisbezoek?
Moderator: moderatorteam
- Sjalot
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler - Aantal honden: 1
- Contacteer:
Dierenarts op huisbezoek?
Als ik ooit een van mijn honden moet laten inslapen zou ik dat het liefst bij mij thuis laten doen. Dan kunnen mijn andere honden meteen afscheid nemen.
Eigenlijk hoor ik het niet veel, dat een dierenarts op huisbezoek komt. Ik moet nog eens bij mijn dierenartsenkliniek vragen of zij dat wel doen.
Komt jullie dierenarts op huisbezoek?
Eigenlijk hoor ik het niet veel, dat een dierenarts op huisbezoek komt. Ik moet nog eens bij mijn dierenartsenkliniek vragen of zij dat wel doen.
Komt jullie dierenarts op huisbezoek?
Groetjes van Charlotte

- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Dat kan je inderdaad vragen. Toen wij vorig jaar dachten dat Jari niet lang meer had, is een afspraak met de d.a. gemaakt dat als hij ingeslapen moest worden de d.a. dat bij ons thuis zou komen doen.
Gelukkig bleek bij een second opinion dat Jari heel iets anders mankeerde en we genieten nu nog elke dag van hem, maar dat terzijde
Gelukkig bleek bij een second opinion dat Jari heel iets anders mankeerde en we genieten nu nog elke dag van hem, maar dat terzijde
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hoi Charlotte,
Ja, hoor onze dierenarts komt gelukkig gewoon thuis in dit soort vreselijke gevallen. Onze Max is ook gewoon bij ons thuis ingeslapen. Bij Freek was dat helaas niet mogelijk, omdat dat een spoedgeval midden in de nacht was...
Maar als het mogelijk is, zou ik er altijd voor kiezen om het thuis in de eigen omgeving te laten gebeuren. Zowel voor mezelf als voor mijn honden.
Ja, hoor onze dierenarts komt gelukkig gewoon thuis in dit soort vreselijke gevallen. Onze Max is ook gewoon bij ons thuis ingeslapen. Bij Freek was dat helaas niet mogelijk, omdat dat een spoedgeval midden in de nacht was...
Maar als het mogelijk is, zou ik er altijd voor kiezen om het thuis in de eigen omgeving te laten gebeuren. Zowel voor mezelf als voor mijn honden.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
-
jores
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): engelse springer spaniel en engelse cocker spaniel
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
We hebben het nog niet nodig gehad omdat onze Joris thuis een hartstilstand heeft gehad, maar we hebben het er al uitgebreid over gehad. Onze da komt ook thuis.
In oktober afgelopen jaar was onze Joris erg ziek, toen in de da 's nachts ook gewoon thuis gekomen en heeft er maar een gewoon consult voor gerekend
In oktober afgelopen jaar was onze Joris erg ziek, toen in de da 's nachts ook gewoon thuis gekomen en heeft er maar een gewoon consult voor gerekend
groetjes Annemie
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
- Mama Sanneke
- Zeer actief
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
-
Brigitte
- Zeer actief
- Perle
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): MH - Chihuahua
- Aantal honden: 5
Hier is het inderdaad meer zo dat de DA op huisbezoek komt, geloof ik. De meesten hebben net als de huisartsen bepaalde "spreekuren" en daarbuiten crossen ze rond voor huisbezoeken
.
Everywhere I go, your shadow is my companion, your vigilance my protection.
Just like the moon, you're always there, watching.
Just like the moon, you're always there, watching.
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
-
Sjiel
- Zeer actief
-
Neeltje
- de drentjes
- Actief
hoi,
Toen mijn oude newfy in moest slapen vroeg onze da zelf of we het thuis wilden laten gebeuren.We hebben toen in overleg een paar dagen van te voren een afspraak gemaakt zodat we enigszins aan het idee konden wennen en alle tijd hadden om afscheid te nemen. Hij is toen heel rustig en zonder stress de regenboogbrug over gegaan.
Wil
Toen mijn oude newfy in moest slapen vroeg onze da zelf of we het thuis wilden laten gebeuren.We hebben toen in overleg een paar dagen van te voren een afspraak gemaakt zodat we enigszins aan het idee konden wennen en alle tijd hadden om afscheid te nemen. Hij is toen heel rustig en zonder stress de regenboogbrug over gegaan.
Wil
- Sjalot
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler - Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
Beau en Lara
- Vaste gebruiker
Voor onze ene hond kwam de dierenarts altijd langs. Ook voor zijn jaarlijkse inentingen. Hij durfde namelijk echt niet naar binnen bij de DA en aangezien het een flinke hond was, kregen we hem ook niet naar binnen. Na een aantal keer zijn behandeling op straat te hebben gekregen hebben we maar besloten de DA langs te laten komen. Er waren wel wat extra kosten aan verbonden.
-
Gast
-
Daan
-
estelle
hier worden de beestjes ook thuis ingeslapen mocht dat zover zijn, en ik zoek net zo lang totdat ik een DA vind die dat doet, mochten ze moeilijk doen.
Maar ik geloof dat ze hier ook gewoon thuis komen als je dat vraagt.
In ieder geval laat ik ze niet op een praktijk inslapen, gewoon thuis op de bank.
Maar ik geloof dat ze hier ook gewoon thuis komen als je dat vraagt.
In ieder geval laat ik ze niet op een praktijk inslapen, gewoon thuis op de bank.
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Voor entingen komt ze ook hier
Dat scheelt een hoop vangen
Ik vind het wel handig hoor als ik anders met op dit moment 4 katten in mandjes (waarvan er eentje al helemaal niet met de rest op kan schieten :N: ) en een kleuter en peuter in de wachtkamer moet plaats gaan nemen. Is het zo leeg verder
Inslapen op verzoek thuis deden we in Nederland ook hoor. Ik ben als assistente ook mee geweest.
Inslapen op verzoek thuis deden we in Nederland ook hoor. Ik ben als assistente ook mee geweest.
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
- vinkje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Boomertje - Locatie: eindhoven
Mijn DA komt ook thuis. Toen onze vorige hond Spikie ingeslapen moest worden, bood de DA zelf aan om dat hier bij ons in huis te doen, in zijn vertrouwde omgeving.
Ik heb een hele lieve DA, ik krijg altijd een mailtje van hem als er bijvoorbeeld andere openings tijden zijn, of iets anders.
Hij is deze hele week op een internationaal congres over de ziektes van vogels. Hij is van alle markten thuis, en heeft ook een kliniek bij zijn praktijk. Er zit deze week een plaatsvervangend DA.
Ik heb een hele lieve DA, ik krijg altijd een mailtje van hem als er bijvoorbeeld andere openings tijden zijn, of iets anders.
Hij is deze hele week op een internationaal congres over de ziektes van vogels. Hij is van alle markten thuis, en heeft ook een kliniek bij zijn praktijk. Er zit deze week een plaatsvervangend DA.

Als je de mensen leert kennen, ga je van dieren houden.