Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hond wordt doof
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Gebaren leren en in onoverzichtelijk terrein aanlijnen als je haar niet in de gaten kan houden.
Ik ging met beide armen boven het hoofd zwaaien tot ik gespot was en dan kwamen ze wel (al mijn ouwetjes zijn doof geworden op hun ouwe dag). Ook ging ik een uitrollijn gebruiken.
Ik ging met beide armen boven het hoofd zwaaien tot ik gespot was en dan kwamen ze wel (al mijn ouwetjes zijn doof geworden op hun ouwe dag). Ook ging ik een uitrollijn gebruiken.
weg gehaald zit een virus in
-
- Zeer actief
Hoi , ik heb zelf een dove hond van 1 jaar , en één van 13 die al aardig doof begint te worden .
Ik denk dat je je hondje aan moet lijnen of er goed op moet letten als ze staat te snuffelen ( dat doen oudere honden veel ).
Kijk ook eens op het dovehonden forum , de eerste in Nederland , daar staan ook site's op voor gebaren.
http://www.dovehond.tk/
Ik denk dat je je hondje aan moet lijnen of er goed op moet letten als ze staat te snuffelen ( dat doen oudere honden veel ).
Kijk ook eens op het dovehonden forum , de eerste in Nederland , daar staan ook site's op voor gebaren.
http://www.dovehond.tk/
- Belle
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Chiva is niet alleen een beetje dovig, maar ook een beetje "de weg kwijt" af en toe. Ze blijft soms gewoon midden op het pad staan en als ik dan roep gaat ze zitten. Ik laat haar niet zo vaak meer los, maar heb een flexilijn gekocht. Ze mag alleen nog los op overzichtelijk terrein.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- moeli
- Actief
- Contacteer:
Mijn oudste tervuur van dertien en een half , is stokdoof en ziet niet meer zo veel , Haar laat ik alleen los als ik overzicht heb , anders gaat ze aan de lijn , want ze loopt gewoon de andere kant uit en dan moet ik erachter aanrennen , want ze heeft er flink de vaart in dan. We lwil zij nog wel met de bal spelen en is nog heel alert op eten en op de omgeving , wordt ook heel graag aangehaald , dus krijgt ze wat dat betreft veel aandacht en lopen we alleen nog op bekend terrein.IK heb in totaal vier honden en ik laat ze nu meestal twee aan twee uit, eerst de twee oudste en dan de twee jongste. groetjes annemieke
-
- Actief