Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wie heeft een markiesje
Moderator: moderatorteam
- sanne
- Vaste gebruiker
wie heeft een markiesje
Wij denken erover om als tweede hond een markiesje te nemen. Wie heeft er een en kan me meer over dit mooie ras vertellen.
sandra
sandra

-
- Zeer actief
Wij hebben Markiesjes.
Wat wil je graag weten?
Ik weet niet of je onze website al hebt gezien? Daar is ook een hoop info te vinden.
http://www.hetmarkiesje.nl
Mocht je verder nog vragen hebben, vraag maar raak
Wat wil je graag weten?
Ik weet niet of je onze website al hebt gezien? Daar is ook een hoop info te vinden.

Mocht je verder nog vragen hebben, vraag maar raak

- sanne
- Vaste gebruiker
- Sietske*
- Zeer actief
- Contacteer:
Hier nog een Markiesjeseigenaar.
Als je Markiesjes in het echt wilt bewonderen kun je op 22 mei terecht in Amsterdam. Daar wordt dan de Open keuring gehouden. Geen idee hoeveel hondjes er zullen worden ingeschreven maar meestal toch wel aardig wat. Ik ben er in ieder geval met die twee dames van mij en Marieke is er met vier Markiesjes
Als je Markiesjes in het echt wilt bewonderen kun je op 22 mei terecht in Amsterdam. Daar wordt dan de Open keuring gehouden. Geen idee hoeveel hondjes er zullen worden ingeschreven maar meestal toch wel aardig wat. Ik ben er in ieder geval met die twee dames van mij en Marieke is er met vier Markiesjes

Groetjes van Sietske en een knuffel van Tara en Babbe

- sanne
- Vaste gebruiker
dank je sietske daar ga ik zeker even kijken. Ik zelf heb er 1 gezien op de jonge rashondendag in zaandam en besef nu pas dat dat enorm leuke hondje een markiesje was.
Sandra
Sandra
Laatst gewijzigd door sanne op 18 mar 2005 16:44, 1 keer totaal gewijzigd.

- sanne
- Vaste gebruiker
-
- Zeer actief
haha was je op de jonge rashondendag? Dan heb je dus Nouky of haar broertje Sjoerd gezien die ´s middags even kwam kijken.sanne schreef:dank je sietske daar ga ik zeker even kijken. Ik zelf heb er 1 gezien op de jonge rashondendag in zaandam en besef nu pas dat dat enorm leuke hondje een markiesje was.
Sandra

- sanne
- Vaste gebruiker
ja ik kwam even kijken ik woon daar in buurt. Vond het erg leuk om al die honden te zien en ook bekende jackies. Ik zag dar een heel ooi hondje en dat blijkt dus een markiesje te zijn
. Wist ik toen niet. Wist niet eens van het bestaan van het ras af. Ik vond het wel een heel erg mooi hondje om te zien.
Ik heb nu 1 jack husseltje een reu(de bruine, deze is nu 5 maandjes)en we willen er heel graag een hondje bij. Na lang zoeken en vergelijken tussen diverse rassen hebben we gekozen voor een markiesje( We hadden ook een kooiker in ons hoofd) omdat deze volgens ons helemaal bij ons jackie en ons gezin past. De wachttijd is voor ons geen probleem.
Sandra

Ik heb nu 1 jack husseltje een reu(de bruine, deze is nu 5 maandjes)en we willen er heel graag een hondje bij. Na lang zoeken en vergelijken tussen diverse rassen hebben we gekozen voor een markiesje( We hadden ook een kooiker in ons hoofd) omdat deze volgens ons helemaal bij ons jackie en ons gezin past. De wachttijd is voor ons geen probleem.
Sandra

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
- Aantal honden: 3
- sanne
- Vaste gebruiker
Misschien een verkeerde kleur, maar ze is erg mooi hoor.Bas Rouge schreef:Markiesjes zijn geweldig.
De mijne is bruin (ongewenste kleurslag) en inmiddels 10 jaar oud en een klein wondertje. Zo fief en uitermate vriendelijk heb ik zelden een hond gezien.
[/i]
Groet, Sieneke
Zijn er ook nog negatieve dingen aan een markiesje??
Sandra

- Mechelfanaat
- Actief
Markiesje
Ik heb zelf geen Markiesje, maar ken er wel één binnen het reddingshondenwerk.
een heel mooi en werklustig hondje wat het zelfs zo ver heeft geschopt
dat het meerder malen mee mocht doen op de wereld kampioenschappen speuren.
Lotje van de Toeverlaat (Markiesje)
Ook is dit hondje al in het bezit van vele andere diploma's.
Kan dus niet zeggen dat het alleen een schoot hondjes is
een heel mooi en werklustig hondje wat het zelfs zo ver heeft geschopt
dat het meerder malen mee mocht doen op de wereld kampioenschappen speuren.
Lotje van de Toeverlaat (Markiesje)
Ook is dit hondje al in het bezit van vele andere diploma's.
Kan dus niet zeggen dat het alleen een schoot hondjes is

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
- Aantal honden: 3
Het is een 'hij'sanne schreef:Misschien een verkeerde kleur, maar ze is erg mooi hoor.Bas Rouge schreef:Markiesjes zijn geweldig.
De mijne is bruin (ongewenste kleurslag) en inmiddels 10 jaar oud en een klein wondertje. Zo fief en uitermate vriendelijk heb ik zelden een hond gezien.
[/i]
Groet, Sieneke
Zijn er ook nog negatieve dingen aan een markiesje??
Sandra

Nadelen,uuuhm. Ze zijn erg op gezelschap gericht en zijn echt ongeschikt om veel alleen te zijn. Ook kunnen ze nogal kefferig worden als je daar niet voor oppast. Ze zijn klein/wegen weinig en daardoor kwestbaar in contact met andere honden.
Groet, Sieneke
- sanne
- Vaste gebruiker
Oeps sorry.
De grootte staat mij juist aan want ik heb al een klein hondje, nl een jack husseltje
. En daar zou en markiesje perfect bij passen. Dat kefferige moet geen probleem zijn en ik ben lekker de hele dag thuis (af en toe even weg voor boodschapjes) dus dat is ook geen probleem. Ik wil met Peanut en het markiesje ook aan hondensport gaan doen want dat vind ik enorm leuk. Op dit moment doe ik nog de jonge honden cursus.
Sandra
De grootte staat mij juist aan want ik heb al een klein hondje, nl een jack husseltje

Sandra