Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
30 april 18 km. Utrechtse heuvelrug
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
- Aantal honden: 3
30 april 18 km. Utrechtse heuvelrug
De tocht in Groesbeek is goed bevallen. Voor mensen die houden van langere tochten en honden die dat zijn gewend stel ik voor om zaterdag 30 april de eerstvolgende langere tocht te plannen.
Wie heeft belangstelling?
Groet, Sieneke
Wie heeft belangstelling?
Groet, Sieneke
Laatst gewijzigd door Bas Rouge op 06 mar 2005 19:54, 2 keer totaal gewijzigd.
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoi Sieneke,
10 April kan ik ook niet. Dan heb ik GG-A examen met Bono en G&G1 examen met Lana...
10 April kan ik ook niet. Dan heb ik GG-A examen met Bono en G&G1 examen met Lana...

Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoi,
Ik kan in april eigenlijk alleen 2 april, 23 april en 30 april...
Ik kan in april eigenlijk alleen 2 april, 23 april en 30 april...
Groetjes, Karen
-
- Zeer actief
Doe maar. 30 april lijkt me inderdaad een hele goeie datum. Is dat dit jaar op een zaterdag dus? Des te meer reden om dan het bos maar in te gaan dusBas Rouge schreef:30 wel, lijkt me ook wel een goede datum. Ieder ander zit dan bij een fancyfair in de stad. Is wel langer dan een maand, kom je nu in de problemen met je trainingsschema Charlotte?.
Doen dan maar?
Ik ga proberen de datum in de topic aan te passen.

- Maureen en de meiden
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
- Aantal honden: 2
- Bayo
- Actief
- Contacteer:
Wij willen mee
Hallo, tot nu toe is mijn agenda nog leeg op die dag, dus tot nader bericht melden wij ons aan. Hopelijk wordt het een gezellige dag met veel sociale honden die ook nog los mogen lopen. Tot ziens ?!?
Petra Holierhoek & Bayo
- diesel/dice
- Vaste gebruiker
-
- Zeer actief
30 april is prima! Ik kom dan niet echt in de war met het trainings schema. Ik loop de dag erna waarschijnlijk 25 km.Bas Rouge schreef:2 april kan ik niet, 23 ook niet.
30 wel, lijkt me ook wel een goede datum. Ieder ander zit dan bij een fancyfair in de stad. Is wel langer dan een maand, kom je nu in de problemen met je trainingsschema Charlotte?.
Groet, Sieneke
Dus eigelijk komt die 18 km dan wel goed uit.
-
- Zeer actief
Ja, het streven is hele route los en volgens mij kan dat ook daar geheel legaal.sypke schreef:Lijkt mij erg leuk! Mogen de honden dan ook loslopen?
Jij bent natuurlijk reuze verwend daar in het drents-friese woud en gaat niet voor minder dan 18 km. los.
Leuk trouwens als jij en je honden meegaan.
Groet, Sieneke
- clausipaus
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zooitje kruisingen
- Contacteer:
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoi Claudia,
Als je uitgaat van 4 kilometer per uur (= een normaal wandeltempo)zouden we er dus 4,5 uur over lopen. Maar dat is dan zonder eventuele pauzes en dergelijke.
Als je uitgaat van 4 kilometer per uur (= een normaal wandeltempo)zouden we er dus 4,5 uur over lopen. Maar dat is dan zonder eventuele pauzes en dergelijke.
Groetjes, Karen
En dan moet je dus wel doorlopen, anders haal je dat met honden niet. Pieter en ik hebben zondag 16 km gelopen, en flink doorgestapt (wij hebben er een aardig tempo in). Dat hebben we in 3,5 uur gedaan. Maar dat red je nooit met een groepje, dus ik zou maar rekenen op 5 uur Claudia.Scooby schreef:Hoi Claudia,
- clausipaus
- Zeer actief
- Contacteer:
Hmmm. Het langste wat ie tot nu toe heeft gelopen is 3 uur. Dat liep hij makkelijk uit. Dan zou hij eventueel in een rugtas meekunnen maar dat wordt ook best zwaar voor mij na een uur
Ik kijk wel even wanneer jullie gaan enzo en houd het in de gaten.
30 april kan ik namelijk zowieso al niet

Ik kijk wel even wanneer jullie gaan enzo en houd het in de gaten.

30 april kan ik namelijk zowieso al niet

Penotti & Sombra!

En niet meer onder ons, maar ook zeker niet vergeten: Floeboe & Keizer

En niet meer onder ons, maar ook zeker niet vergeten: Floeboe & Keizer
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoi Claudia,
Euh..., de wandeling ìs toch juist op 30 april?!
Euh..., de wandeling ìs toch juist op 30 april?!

Groetjes, Karen
- clausipaus
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
Vier kilometer per uur is wel erg langzaamScooby schreef:Hoi Claudia,

- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoi Charlotte,Sandro schreef:Vier kilometer per uur is wel erg langzaamScooby schreef:Hoi Claudia,
Als je uitgaat van 4 kilometer per uur (= een normaal wandeltempo)zouden we er dus 4,5 uur over lopen. Maar dat is dan zonder eventuele pauzes en dergelijke.Als ik alleen loop, loop ik 6 km per uur. Ik denk dat je met een groep best een wandel tempo van 5km per kan halen. Niet teveel slenteren maar lekker door stappen.
4 Km. per uur ligt al boven het gemiddelde wandeltempo. Met een groep loop je dat al snel, denk ik. 6 Km. per uur is marstempo, toch?
Groetjes, Karen
NeeSandro schreef:Vier kilometer per uur is wel erg langzaamAls ik alleen loop, loop ik 6 km per uur. Ik denk dat je met een groep best een wandel tempo van 5km per kan halen. Niet teveel slenteren maar lekker door stappen.

Wij hebben 3 uur gelopen in Groesbeek? Het was 11 kilometer, op de kop af. En wij hebben niet geslenterd toch? Af en toe de weg zoeken, af en toe overleg, en af en toe een hond die de bosjes induikt. Vijf km per uur halen wordt dan al erg lastig hoor

- -Jolanda-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
goh welke hond was dat tochMarion. schreef:NeeSandro schreef:Vier kilometer per uur is wel erg langzaamAls ik alleen loop, loop ik 6 km per uur. Ik denk dat je met een groep best een wandel tempo van 5km per kan halen. Niet teveel slenteren maar lekker door stappen.
![]()
Wij hebben 3 uur gelopen in Groesbeek? Het was 11 kilometer, op de kop af. En wij hebben niet geslenterd toch? Af en toe de weg zoeken, af en toe overleg, en af en toe een hond die de bosjes induikt. Vijf km per uur halen wordt dan al erg lastig hoor

-
- Zeer actief
Hebben we echt drie uur gelopen over 11 kmMarion. schreef:NeeSandro schreef:Vier kilometer per uur is wel erg langzaamAls ik alleen loop, loop ik 6 km per uur. Ik denk dat je met een groep best een wandel tempo van 5km per kan halen. Niet teveel slenteren maar lekker door stappen.
![]()

-
- Zeer actief
6 km p/u is idd mars tempo (ik heb ook altijd een walkman met marsmuziek opScooby schreef:Hoi Charlotte,Sandro schreef:Vier kilometer per uur is wel erg langzaamScooby schreef:Hoi Claudia,
Als je uitgaat van 4 kilometer per uur (= een normaal wandeltempo)zouden we er dus 4,5 uur over lopen. Maar dat is dan zonder eventuele pauzes en dergelijke.Als ik alleen loop, loop ik 6 km per uur. Ik denk dat je met een groep best een wandel tempo van 5km per kan halen. Niet teveel slenteren maar lekker door stappen.
4 Km. per uur ligt al boven het gemiddelde wandeltempo. Met een groep loop je dat al snel, denk ik. 6 Km. per uur is marstempo, toch?

Ach, het maakt mij niet uit trouwens, als het maar gezellig is toch!
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoi Charlotte,Sandro schreef:6 km p/u is idd mars tempo (ik heb ook altijd een walkman met marsmuziek op![]()
)
Ach, het maakt mij niet uit trouwens, als het maar gezellig is toch!
Nou, ik ben toch echt niet van plan om in een marstempo te gaan wandelen, hoor!

Groetjes, Karen