Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik hoop dat je veel plezier van het hondje zult hebben eerst zal het gevoel wel erg dubbel zijn maar ik hoop dat dat misschien wat minder zal worden.
Leuke ras keuze!!!!!!
chaos schreef:Ik hoop dat je veel plezier van het hondje zult hebben eerst zal het gevoel wel erg dubbel zijn maar ik hoop dat dat misschien wat minder zal worden.
Leuke ras keuze!!!!!!
Idd het is erg dubbel verdriet en toch ook verlangend uitkijken tot hij komt
groetjes Annemie
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
Heb er geen 1 ,maar de mensen waar ik train die fokken er mee en dus maak ik ze ook in de les mee.Erg leuke hond,waar je veel mee kan doen.
Veel plezier er mee.
Hallo jores ,wij hebben een springer spaniel gehad helaas ze is er niet meer,het was zo'n liefe hond je kon er mee lezen en schrijven,we hadden haar uit het asiel gehaald want ze had de cavia dood gebeten van de kinderen,maar ja het is een jachthond.Dat zul je wel merken als je straks met hem naar het bos gaat rennen als een gek als hij konijnen ruikt ,megan zo heete ze heeft voor ons ook eens twee konijnen verplicht moeten vangen,nou weinig moeite hoor .Maar het zijn perfecte honden om cursus mee te doen ze luisteren perfect ,de behendigheidscursus vond ze helemaal prachtig,en ze zijn zo lief eigenlijk veel te lief ,ik heb nu twee jack russels en die zijn wel ff anders luisteren alleen als ze zin hebben maar zijn ook lief hoor.En als je vragen hebt vraag je het maar.
Ze is 12 jaar geworden maar ze kunnen ook wel 15 worden ,ze liep nooit zo ver weg en los liep ze perfect naast aan de riem trok ze nogal,met kleine kinderen gaat het ook perfect.Ze heeft een beroerte gehad en ze had versleten heupen ,het was of ze harstikke dronken was liep overal tegenaan kon niet meer rechtop staan haast ,dat vond ik geen leven voor de hond dus hebben we haar laten inslapen.Maar over het loslopen nog even het verschil is nartuurlijk ik had een teef en jij krijgt een reu die lopen iets verder bij je vandaan.
Wat een moedige beslissing van je Of er verschil is tussen reu en teef weet ik niet. We hebben tot nu toe 3 reuen gehad en alleen onze Henry ging ver weg, dat was een engelse setter, en niet van pup af aan bij ons. Hij heeft waarschijnlijk bij een jager gewoond.
Het begint nou toch wel te kriebelen. Nog een dikke 2 weken en hij mag met ons mee
groetjes Annemie
Leuke website heb je ,maar ik las ook dat je ze naar de trimster brengt ik deed het altijd zelf ging perfect vooral die oren want dat was altijd gauw vies ,al had ik zo'n speciale bak daarvoor .
dank je, onze cockers gaan (gingen) naar de trimmer, onze Joris was ook een cockertje. Veel mensen dachten dat hij een pup van de engelse springer was.
Hoe ik het met Lance ga doen weet ik niet, ik moet aan de fokster een trimschema vragen.
groetjes Annemie