Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

rare houding

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Demi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
Aantal honden: 4
Contacteer:

rare houding

Ongelezen bericht door Demi »

Sinds er sneeuw ligt heb ik last van 3 iets mankende honden :19: Ik denk dat ze te hard gespeeld hebben en dat ze daardoor mank lopen. Het is vooral met opstaan en het ziet eruit als een soort van spierpijn. Maar wat me ook opvalt is dat Cujo sinds een paar dagen ook in een, voor mij, vreemde houding slaapt.
Ik zet er even een foto bij en ik vraag me af of er nog meer honden zijn die zo slapen? Ik vind echt dat ze haar achterpoten vreemd naar voren gooit...

Afbeelding

of zie ik weer spoken :mrgreen:
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
Sjiel
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sjiel »

Er is een topic geweest geopend door Marc s over de achterpootjes van Wuilus. De conclusie daar was dat deze houding en slechte heupen (of in ieder geval pijn eraan) samen gaan. Misschien zijn ze uitgegleden?
weg gehaald zit een virus in
qyan

Ongelezen bericht door qyan »

Qyan ligt sinds de sneeuw en zijn dolle getier ook weer zo te slapen.
Alleen die heeft echter last van zijn onderrug, heupen zijn prima bij hem.
Sinds de sneeuw heeft ie iig weer last en ligt zoals jou hond op de foto.
Qyan heeft wel verschrikkelijk druk lopen doen en is ook uit gegleden, jou hond niet uit gegleden of iets?
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Sjiel schreef:Er is een topic geweest geopend door Marc s over de achterpootjes van Wuilus. De conclusie daar was dat deze houding en slechte heupen (of in ieder geval pijn eraan) samen gaan. Misschien zijn ze uitgegleden?
Hoi Sjiel,

Lana ligt ook vaak zo te slapen (heb ik toen ook in het topic van Marc geschreven), maar heeft prima heupen, gelukkig. Dus of je die conclusie mag trekken, weet ik niet.
jip007
Erelid
Mijn ras(sen): naakthonden .

Ongelezen bericht door jip007 »

Scooby schreef:
Sjiel schreef:Er is een topic geweest geopend door Marc s over de achterpootjes van Wuilus. De conclusie daar was dat deze houding en slechte heupen (of in ieder geval pijn eraan) samen gaan. Misschien zijn ze uitgegleden?
Hoi Sjiel,

Lana ligt ook vaak zo te slapen (heb ik toen ook in het topic van Marc geschreven), maar heeft prima heupen, gelukkig. Dus of je die conclusie mag trekken, weet ik niet.
Inky ligt ook altijd zo , ze heeft ook goeie heupen maar wel artrose in haar knieen.
Afbeelding
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
Demi
Zeer actief
Contacteer:

Ik had toen ook in het topic van Marc gereageerd, want Donja lag net als Wuilus. Alleen Cujo heeft beide poten aan een kant en Donja had haar poten onder haar lichaam meer, ik had het idee dat ze dan makkelijker op kon staan.
Zou het niet met spierpijn te maken kunnen hebben? Ze lag net weer zo te slapen :19:
Sjiel
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sjiel »

jip007 schreef:
Scooby schreef:
Hoi Sjiel,

Inky ligt ook altijd zo , ze heeft ook goeie heupen maar wel artrose in haar knieen.
DAn zou de voorlopige conclusie kunnen zijn dat er eventueel ergens iets in de achterhand zeer zou kunnen doen ............................. :mrgreen:
weg gehaald zit een virus in
Demi
Zeer actief
Contacteer:

Ja dat zou zeker kunnen, ze is trouwens niet uitgegleden, maar ze hebben wel veel wilder gestoeid dan normaal. Ik kijk het even aan, als ze vd week nog zo gaat liggen ga ik toch even naar de DA met haar!
boxersien

Ongelezen bericht door boxersien »

Mijn hond ligt ook vaak zo, maar die heeft dan ook 1 heup die super slecht is (waarschijnlijk de ander nu ook :jank: ). Mij lijkt ook dat ze zo makkelijker kunnen opstaan. Hij heeft dat voornamelijk als zijn spieren zeer doen omdat hij helaas weleens er vandoor vliegt:devil: (maar ja, 't is een boxer hé)
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Sjiel schreef:
jip007 schreef:
Scooby schreef:
Hoi Sjiel,

DAn zou de voorlopige conclusie kunnen zijn dat er eventueel ergens iets in de achterhand zeer zou kunnen doen ............................. :mrgreen:
Hoi Sjiel,

Kunnen ze het niet gewoon lekker vinden liggen? :roll:
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”