Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik weet, ik weet, ik weet .... maar ik mag zeker niet meedoen
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
en waarom zou dit dat ras zijn dan, horen deze niet meer een beren hoofd of zoals ze het noemen een steen vormig hoofd te hebben zijn deze niet gecouper aan staart en oren?
Mol schreef:en waarom zou dit dat ras zijn dan, horen deze niet meer een beren hoofd of zoals ze het noemen een steen vormig hoofd te hebben zijn deze niet gecouper aan staart en oren?
mol
Hij lijkt veel op een afbeelding die ik vond.
"Een Rafeiro do Alentejo (als ik het goed schrijf)"
Die dragen de staart toch laag?
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Mol schreef:en waarom zou dit dat ras zijn dan, horen deze niet meer een beren hoofd of zoals ze het noemen een steen vormig hoofd te hebben zijn deze niet gecouper aan staart en oren?
mol
Bij het hoofd ben ik er van uitgegaan dat het hier nog om een pup gaat, dus dat vertekend waarschijnlijk. En dat couperen, tja, dat weet ik niet. Maar ja ook een ras dat eigenlijk gecoupeerd wordt kan een vertegenwoordiger hebben die niet gecoupeerd is. Maarre, het klopt dus niet bgrijp ik?
Groetjes van Sietske en een knuffel van Tara en Babbe
mol
Ik dacht het door de bouw, kopvorm en vachtstructuur. Dat ze nog niet volledig aan het rasbeeld voldoet kan mogelijk door de jonge leeftijd komen.