Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dik pootje (n.a.v. operatie)

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Kaat
Actief

Dik pootje (n.a.v. operatie)

Ongelezen bericht door Kaat »

Al 'n paar dagen was Scous zijn pootje dik aan 't worden, duidelijk dat er superveel vocht in zat.
Gisterenochtend heb ik dus ook gelijk de DA gebeld, om te vragen of 't erbij hoort of niet.
De assistente vroeg of we dezelfde dag nog naar Eersel konden gaan omdat de DA er graag even naar wilde kijken.

Omdat we allebei op dat moment op 't werk waren, kon ik de afspraak 's avonds maken.
Komen we thuis: pootje voor de helft minder dun :N:
Toch maar gegaan, want tjah, die afspraak staat nou eenmaal..... Dus daar ook alles uitgelegd.

Scous op tafel, op zijn zij nogwel (wat met moeite maar ging.... omdat hij zich dus maar al te graag verzet!)....... Begint madam de DA dat pootje te rekken, en zegt ze er ook nog bij "ik doe heel voorzichtig". al had ik zo mijn twijfels daarover, ik liet het maar toe..... hoorde overigens ook niets raars kraken :19:
Zij is tenslotte DA, toch! Maar goed, alles was gewoon perfect, we hoefden ons geen zorgen te maken!

:cheer: J O E H O E :cheer:

Ikke weer hartstikke blij en gelukkig.... A.s. dinsdag moeten we weer op controle, dan hoeft scous niet meer zo te rusten.... gelukkig! Dan zitten dus die tien dagen erop en hopelijk overleven we dat wel! :mrgreen:

De wond zag er overigens ook perfect uit (kan ook niet anders met zo'n enorme supermooie hond :blah: nee, hij zit er ook helemaal niet aan, dus daar ben ik wel trots op!)

Ik ben wel benieuwd wat er na dinsdag staat te gebeuren.... of we mogen gaan wandelen, en hoe lang. Scous wil iig wel heel graag! :mrgreen:

Kristien, hoe gaat 't met Lukka???
Afbeelding

**Agility Addict**

~*trimster in spe*~
kristien
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door kristien »

Hoi Kaat,

Goed te horen dat het niks ergs was met Scous zijn pootje :o)
Met Lukka gaat het redelijk goed hoor. Het verband zit er bij haar nog aan maar dat mag er dinsdag af (10 dagen). Ben vandaag ook naar DA geweest, maar op controle. Die zei dat alles er goed uitzag.

Ik ben mij nog steeds aan het afvragen hoe we de 6 weken revalidatie gaan doorkomen. Ze is echt een heel drukke hond die zich snel verveelt. We gingen er ook elke dag mee lopen en dat kan dus nu niet ...
Ik heb tijdens het eerste jaar haar het meeste met de clicker getraind. Ga eens zoeken of ik dat ding nog terugvind om er haar een paar niet belastende truukjes mee te leren. Zo heeft ze toch in ieder geval wat intellectuele uitdaging.
Iemand een idee van simpele, niet belastende truukjes?

Kristien
Kaat
Actief

Ongelezen bericht door Kaat »

Hey Kristien,

Ik ken 't, scous is ook zo. En het liefst zo lomp mogelijk.
Nu laat ik 'm maar meer zijn gang gaan, probeer hem wel aandacht te geven, maar zeker met mate, want hij blijft aan 't klooien.
Nu ligt hij weer heerlijk in 't zonnetje voor 't raam! Alsof hij net de marathon gelopen heeft!

Loopt Lukka wel veel, of valt dat mee?

Wij mogen dinsdag ook weer terug, ben benieuwd hoe 't er dan uit gaat zien.
Ik vind het onderhand toch wel vervelend worden....... ik wil weer gaan wandelen! :jank:

Nog 'n paar dagen volhouden he! :wink:
Afbeelding

**Agility Addict**

~*trimster in spe*~
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”