Gisterenochtend heb ik dus ook gelijk de DA gebeld, om te vragen of 't erbij hoort of niet.
De assistente vroeg of we dezelfde dag nog naar Eersel konden gaan omdat de DA er graag even naar wilde kijken.
Omdat we allebei op dat moment op 't werk waren, kon ik de afspraak 's avonds maken.
Komen we thuis: pootje voor de helft minder dun :N:
Toch maar gegaan, want tjah, die afspraak staat nou eenmaal..... Dus daar ook alles uitgelegd.
Scous op tafel, op zijn zij nogwel (wat met moeite maar ging.... omdat hij zich dus maar al te graag verzet!)....... Begint madam de DA dat pootje te rekken, en zegt ze er ook nog bij "ik doe heel voorzichtig". al had ik zo mijn twijfels daarover, ik liet het maar toe..... hoorde overigens ook niets raars kraken
Zij is tenslotte DA, toch! Maar goed, alles was gewoon perfect, we hoefden ons geen zorgen te maken!
Ikke weer hartstikke blij en gelukkig.... A.s. dinsdag moeten we weer op controle, dan hoeft scous niet meer zo te rusten.... gelukkig! Dan zitten dus die tien dagen erop en hopelijk overleven we dat wel!
De wond zag er overigens ook perfect uit (kan ook niet anders met zo'n enorme supermooie hond
Ik ben wel benieuwd wat er na dinsdag staat te gebeuren.... of we mogen gaan wandelen, en hoe lang. Scous wil iig wel heel graag!
Kristien, hoe gaat 't met Lukka???