Zijn er gezellige mensen die een keertje meewillen met een lange wandeling in de buurt van Nijmegen en omstreken. Heeft iemand nog leuke wandeltips voor een langere wandeling?
Misschien kunnen we dan een datum prikken om eens lekker uit te waaien?

Moderator: moderatorteam
Ik kom hier zeker op terug.Niekie schreef:Hai,
Als jullie in de buurt van Nijmegen willen gaan wandelen dan wandel ik graag een keertje mee.
In Berg en Dal kun je bijvoorbeeld wel leuk wandelen, of in Wijchen bij de Berendonck.
Marianne heeft misschien wel tips voor echt wat langere wandelen, want het bos dat ik op het oog heb ik Berg en Dal is erg leuk, maar niet heel groot.
Hoi,kimennoa schreef:Ben benieuwd of er nog meer mensen komen, anders kunnen we een keertje kijken in de buurt van Zutphen en Nijmegen,....ik heb zelf in Apeldoorn gewoond...
Hoi,kimennoa schreef:Het weekend daarop dan? Moet dan iedereen werken hahahaha, des te meer zielen des te meer vreugd...
Hoi,wienna schreef:Berendonck is wel prima ook, ze hebben daar flink de ruimte. Maar het maakt mij niet zoveel uit hoor!!!
Hoi Anique,Niekie schreef:Ik ken geen bos in de buurt van Nijmegen waar je echt een route van anderhalf uur kunt lopen
Ik vind anderhalf uur ook geen lange afstandswandeling, hoorScooby schreef:Hoi Anique,Niekie schreef:Ik ken geen bos in de buurt van Nijmegen waar je echt een route van anderhalf uur kunt lopen
Ik vind het wel grappig, want ik heb bij de term: 'lange afstandswandelingen' echt een hele andere afstand in gedachten dan één die je in anderhalf uur kunt lopen.Ik vind anderhalf uur lopen ook prima, hoor maar ik had het idee dat het in dit topic echt over afstanden van 15 km. of meer ging? Maar misschien heb ik dat wel verkeerd geinterpreteerd, hoor.
Ja, niet de hele route, wel stukken. Maar ook dit is een route waarbij de hond gedeeltes aan de riem moet, dat vind ik persoonlijk niet echt leuk...zeker niet als je met een groepje bent.Marion. schreef:Als je in Nijmegen woont, moet je de N70 toch een keer gelopen hebben?
http://www.symax.nl/n70/
Hoi Anique,Niekie schreef:Ja, niet de hele route, wel stukken. Maar ook dit is een route waarbij de hond gedeeltes aan de riem moet, dat vind ik persoonlijk niet echt leuk...zeker niet als je met een groepje bent.Marion. schreef:Als je in Nijmegen woont, moet je de N70 toch een keer gelopen hebben?
http://www.symax.nl/n70/
Ligt eraan wat Kimnoa bedoelt. Voor een wandeling van 20 km krijg je geen grote groep belangstellenden, denk ik. En een route van 20 km waar ze overal los kunnen, hebben we niet veel in Nederland hoorNiekie schreef:Ja, niet de hele route, wel stukken. Maar ook dit is een route waarbij de hond gedeeltes aan de riem moet, dat vind ik persoonlijk niet echt leuk...zeker niet als je met een groepje bent.
Nee, in die mensen heb ik geen zinBelle schreef:In de Hatertse vennen kom ik vaak. Het is daar wel mooi, maar het deel waar de honden legaal los mogen is maar heel klein. In het weekend is het daar ook wel druk met joggers, paarden en gezinnen zonder honden, maar met zondagse kleren.