Als voorbeeld wat voor mens "hoort" er bij een Sint Bernard of nog beter een bruine labrador?
Ik ben benieuwd wat jullie vinden

Dus kom maar op stel je ziet een duitse herder los lopen en wat mensen erom heen wie is dan de eigenaar kun je dat zien?
Moderator: moderatorteam
Wil de hond schreef: Sint Bernards heb ik opvallend vaak vergezeld gezien van lichtelijk hysterische dames die pretenderen de boel onder kontrole te hebben maar donders goed weten dat ze het stuur volledig kwijt zijn. Ze zeggen vaker als de gemiddelde hondebaas: "Hij doet echt niks hoor, hij wil alleen maar spelen!"![]()
Klopt dit een beetje met jouw waarnemingen?
Ik zou geloof ik eerder aan de opvoeding (gedrag) van de hond een beeld krijgen van wat voor soort mens erbij hoort. Voor zover als we mensen in soorten mogen indelen danNaar aanleiding van een andere topic vraag ik me af hebben jullie een beeld van een eigenaar als je een hond ziet.
Als voorbeeld wat voor mens "hoort" er bij een Sint Bernard of nog beter een bruine labrador?
Wil de hond schreef: Sint Bernards heb ik opvallend vaak vergezeld gezien van lichtelijk hysterische dames die pretenderen de boel onder kontrole te hebben maar donders goed weten dat ze het stuur volledig kwijt zijn. Ze zeggen vaker als de gemiddelde hondebaas: "Hij doet echt niks hoor, hij wil alleen maar spelen!"![]()
Gelukkig is Belle maar voor 3/4 een st. Bernard. Het slordige klopt wel een beetje.Bij een Sint Bernard hoort een slordig mollig type.
Amstaff schreef:Ik voldoe wel aan het proto type,en ook op de tentoonstellingen kun je het er wel een beetje uithalen.
Neem de proef maar op de som
de honden zie je op mijn nick en ventueel op mijn site.[/img]
Jamyra schreef:Murphy's Place schreef:Ik ben dan toch wel heeel erg benieuwd, in welk hokje jullie mij zullen plaatsen.
Ik heb 2 Am. Staffs (reuen) en 1 Mastiff (teefje) ....
Net als mijnheer amstaff maar dan de vrouwelijke versie![]()
Werken???Murphy's Place schreef:Jamyra schreef:Murphy's Place schreef:Ik ben dan toch wel heeel erg benieuwd, in welk hokje jullie mij zullen plaatsen.
Ik heb 2 Am. Staffs (reuen) en 1 Mastiff (teefje) ....
Net als mijnheer amstaff maar dan de vrouwelijke versie![]()
en watvoor werk zou ik dan wel niet doen????
ik vindt het wel grappig!