Spike heeft onstoken amandelen , en die worden volgende week verwijdert.
Heeft iemand van jullie dat al eens bij je hond mee gemaakt.
Ik ben best wel benieuwd hoe dat heeft gegaan?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Amandelen
Moderator: moderatorteam
- Jacqueline.
- Zeer actief
Amandelen

22-5-2002 - 1-10-2009 Spike Rust zacht je zal nooit vergeten worden
-
Szandor
Ja, bij Shanti zijn ze vorige jaar eruit gehaald.
Wij moesten haar om 09.30 brengen en zouden haar eind van de middag weer gaan ophalen.
Nou dit werd dus eerder, om 12.30 ging de telefoon al of we haar alsjeblieft wilde ophalen ze zat een golden retriever te pesten die ook aan het bijkomen was.
Aangekomen dacht ik een slome hond aan te treffen nou niets van dat al, druk druk druk.
Ze heeft eigenlijk nergens last van gehad en kon de volgende dag alweer eten (geen harde brok gegeven maar zacht vlees) dus..............het is ons allemaal enorm meegevallen.
Ik hoop dat jullie ervaringen net zo goed zijn en dat Spike heel snel de oude zal worden.
Wij moesten haar om 09.30 brengen en zouden haar eind van de middag weer gaan ophalen.
Nou dit werd dus eerder, om 12.30 ging de telefoon al of we haar alsjeblieft wilde ophalen ze zat een golden retriever te pesten die ook aan het bijkomen was.
Aangekomen dacht ik een slome hond aan te treffen nou niets van dat al, druk druk druk.
Ze heeft eigenlijk nergens last van gehad en kon de volgende dag alweer eten (geen harde brok gegeven maar zacht vlees) dus..............het is ons allemaal enorm meegevallen.
Ik hoop dat jullie ervaringen net zo goed zijn en dat Spike heel snel de oude zal worden.