Molina is een Galgo van 9 jaar. Zij is op 7 november 2003 bij ons gekomen via Greyhounds Rescue Holland. Windhonden zijn van nature wat eenkennig en door haar verleden is Mollie nog eenkenniger. Voor ons is ze een ontzettend lieve hond, maar van vreemden moet ze niet veel hebben. Ze zal ze echter nooit iets doen, dat zit totaal niet in haar aard. Ze is de baas in huis, na ons natuurlijk.

Filliz is een Dalmatiër kruising van 13 jaar. Zij is op 13 maart 2004 bij ons gekomen via een herplaatsingssite op internet. Filliz is een echte allemansvriend. Zij vindt iedereen lief en dat is vrijwel altijd wederzijds. Voor andere honden is ze ook altijd lief en geduldig, maar als ze te ver gaan dan kan ze wel degelijk voor zichzelf opkomen.

Herido is een Galgo van 3 jaar. Hij is op 11 juli 2004 bij ons gekomen via Greyhounds in Nood. Dootje is erg mishandeld geweest. Zijn vele littekens, waaronder een hele grote op zijn linkerzij, kunnen daar van getuigen. Ondanks dit alles is hij een ontzettend lieve hond die dol is op knuffelen en het liefste de hele tijd bij je is. Voor vreemde mensen is hij nog wel bang, maar het gaat steeds beter. Hij is nog erg speels en speelt het liefste in het bos met andere honden.

Andere hondenrassen vindt ik natuurlijk ook leuk, maar om zelf te hebben gaat mijn voorkeur uit naar windhonden. Hun rustige en vriendelijke karakter spreekt me enorm aan en daarnaast vindt ik ze schitterend om te zien.