Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

cursus wordt steeds leuker!!!

Zoals : Schapen drijven, Canicross , Treibball , Combisport , Waterwerk etc

Moderator: moderatorteam

M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

cursus wordt steeds leuker!!!

Ongelezen bericht door M@scha »

vandaag met lola weer naar de puppycursus geweest. de trainster had een verassing!!! we gingen spelletjes doen!

vorige week hadden we al een speurspelletje gedaan wat lola heel leuk vond.

vandaag dus de toestellen. wel de waarschuwing erbij dat we het nog niet te vaak mogen omdat de hondjes nog klein zijn en de botten nog niet bestand zijn tegen echte behendigheid, maar dit was een kennismaking.

omdat lola nooit bang is mocht zij als eerste door de tunnel. karin (trainster) hield haar aan het begin vast en ik ging aan de andere uitgang staan roepen. ze kwam mooi naar me toe rennen!!

toen over een soort brugje (stukje op stukje rechtdoor stukje af). lola mocht als eerste omdat ze een tuig aanhad en zo gioed te helpen was. ik most haar kort vastnemen en leiden met een snoepje en karin begeleidde de kont van lola omdat veel pups nog niet snappen dat de achterkant ook poten heeft...

ze vond het héél leuk!!

toen nog een keer door de tunnel, maar dan zo dat ik erlangs ren en lola opvang aan het einde. ze was helemaal hyper en blij!

dit vindt ze zo leuk dat ik niet kan wachten tot ze groot is en we echt breiten/behendigheid kunnen gaan doen!!!
Afbeelding
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Leuk! Dat je het leuk vind :mrgreen:
Vooral doorgaan hahaha

Ikzelf vind cursus vreselijk. Ik ben geen cursus-mens. Maar ik doe het wel. Saar vond het ook niet echt bijzonder, dus daar heb ik maar 1 cursus mee gedaan.
Miep vond het wel geweldig. Ze vond het vooral leuk dat ze de onverdeelde aandacht van het baasje kreeg, denk ik. Met haar ben ik wel door gegaan dus.
De tunnel vinden bijna alle hondjes geweldig. Miep kreeg er geen genoeg van in elk geval, en zelfs Saar vind het een leuk spelletje. Ik zat er van de zomer zelfs aan te denken om zo'n ding bij de Ikea te kopen :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Alle andere sporten”