Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
huidschilfers
Moderator: moderatorteam
-
idorh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhonden.
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
huidschilfers
Dit zal wel meer behandeld zijn !
Maar heeft iemand werkelijk ervaring dus niet via verhalen van derde, een middeltje dat huidschilfers tegen gaat bij kortharige honden zoals Whippets.
Gr Bertus.
Maar heeft iemand werkelijk ervaring dus niet via verhalen van derde, een middeltje dat huidschilfers tegen gaat bij kortharige honden zoals Whippets.
Gr Bertus.
-
idorh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhonden.
- Contacteer:
Re: huidschilfers
Het is een soort roos, weet niemand hier een oplossing voor, bedoelende voedsel /schapenvet/ of wat dan ook, geen zeepwas middelen.idorh schreef:Dit zal wel meer behandeld zijn !
Gr Bertus.
Gr Bertus.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
tja zeepwasmiddelen wel, teershampoo werkt erg goed. tenminste dat is mijn ervaring. dat in combinatie met zeewierpoeder...idorh schreef:Het is een soort roos, weet niemand hier een oplossing voor, bedoelende voedsel /schapenvet/ of wat dan ook, geen zeepwas middelen.idorh schreef:Dit zal wel meer behandeld zijn !
Gr Bertus.
Gr Bertus.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Angelique25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Sheepdog
- Contacteer:
Wij hebben de beste resultaten hiermee met Henne zalmolie.idorh schreef:Het is een soort roos, weet niemand hier een oplossing voor, bedoelende voedsel /schapenvet/ of wat dan ook, geen zeepwas middelen.idorh schreef:Dit zal wel meer behandeld zijn !
Gr Bertus.
Gr Bertus.
-
Sjiel
- Zeer actief
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
-
estelle
Ghaya heeft op het moment enorm veel last van haar vacht; haar buik is kaal en op haar rug zitten wat plekken met ook enorme schilfers, ze heeft er ook jeuk bij.
Aangezien wij een tijdje terug ander voer zijn gaan geven ben ik weer terug gegaan op ons 'oude' voer, de DA vermoedde w.s. ook een voedselallergie. Het lijkt nu beter te worden maar echt veel kan ik er nog niet over zeggen omdat ze pas 1,5 week op de 'oude' brok staat.....
Ik ga nu ook wat maiskiemolie over d'r brokken geven met biergisttabletjes.
Aangezien wij een tijdje terug ander voer zijn gaan geven ben ik weer terug gegaan op ons 'oude' voer, de DA vermoedde w.s. ook een voedselallergie. Het lijkt nu beter te worden maar echt veel kan ik er nog niet over zeggen omdat ze pas 1,5 week op de 'oude' brok staat.....
Ik ga nu ook wat maiskiemolie over d'r brokken geven met biergisttabletjes.