Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
GRATIS ONLINE PUPPY CURSUS
Moderator: moderatorteam
- PUCK S.
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
GRATIS ONLINE PUPPY CURSUS
Hoi allemaal,
Krijg je binnenkort een puppy die nog te jong is om naar puppy cursus te gaan?
Volg dan mijn online puppy cursus, met heel veel tips.
Mijn website staat in mijn profiel
Groetjes
Krijg je binnenkort een puppy die nog te jong is om naar puppy cursus te gaan?
Volg dan mijn online puppy cursus, met heel veel tips.
Mijn website staat in mijn profiel
Groetjes
Wie het weet mag het zeggen.
GROETJES VAN BENSON EN PUCK

-
- Zeer actief
- PUCK S.
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Hi,
Nee, ik heb geen hondenschool.
Honden opvoeding is mijn hobby, dat doe ik al jaren.En al mijn honden waren altijd goed getraind en gehoorzaam. Zelfs mjin cockerspaniel (wat echte blaffers zijn) blafte nooit, alleen als er onraad was.
Wat vind je tenenkrommend???
Groetjes
Nee, ik heb geen hondenschool.
Honden opvoeding is mijn hobby, dat doe ik al jaren.En al mijn honden waren altijd goed getraind en gehoorzaam. Zelfs mjin cockerspaniel (wat echte blaffers zijn) blafte nooit, alleen als er onraad was.
Wat vind je tenenkrommend???
Groetjes

-
- Zeer actief
Ik verslikte mij even toen ik dit stukje las:
**********Bijten in handen tijdens het spelen is vaak een uiting van dominantie. Allereerst gaan we proberen vast te stellen of uw puppy dominant is of niet. U gaat als volgt te werk:
U gaat op de grond spelen met uw pup, tijdens het spel rolt u hem op zijn rug, wil hij dat niet en spartelt hij hevig tegen, kunt u er vanuit gaan dat u een dominantje in huis heeft. U zult dan moeten proberen die dominantie in goede banen te leiden. Een dominante hond zonder sterke baas veroorzaakt erg vaak problemen. Probeert de leiding over te nemen van zijn baas, wil altijd andere honden onderwerpen, wat niet altijd gepikt wordt, met het gevolg een vechtpartij. En als u kleine kinderen heeft kan het dramatisch aflopen.
Heftig tegen spartelen betekent voor u: ACTIE!
U gaat op uw knieën boven de hond hangen, legt hem op zijn rug, klemt het lijfje tussen uw knieën, pakt met
elke hand een flinke hand vel aan de zijkant van zijn hals en drukt hem ferm tegen de grond.
(Niet te hard in zijn vel knijpen, gewoon stevig vasthouden zodat hij niet wegkan.) Hij zal gillen alsof hij vermoord wordt en spartelen alsof zijn leven ervan af hangt.
Ondertussen praat u rustig tegen hem, maakt niet uit wat u zegt. Voor alles, blijf zelf kalm.
Probeer dit te doen terwijl u alleen met hem bent, want de kinderen zullen zijn gegil waarschijnlijk niet leuk
vinden en hem afleiden. Hij moet geheel op u focussen.
U blijft hem zolang vasthouden totdat hij zich ontspant. Zodra hij dat doet, laat u hem los en knuffelt
hem hevig. Deze handeling is bij de ene hond 2 of 3 keer noodzakelijk, bij een ander is 1x genoeg.***********************
Ik heb begrepen dat je met je informatie doelt op puppen jonger dan 12 weken. Zo'n jonge pup is nog niet bezig met de leiding overnemen, het is nog een baby die dingen verkent en uitprobeerd.
En een jonge pup op deze manier op de grond drukken is in de ogen van een hond echt gestoord gedrag. Een hond onderwerp zich pas echt aan jou als hij uit zichzelf op zijn rug gaat liggen. Je kunt een hond onmogelijk dwingen om hem zich te onderwerpen...het moet echt vanuit de hond zelf komen. Je kan een hond nooit dwingen onderdanig te zijn.
Er zijn legio manieren om zonder dwang goed de leiding over je hond te hebben. Trouwens, ik bedenk mij net.....Je bent dus met je pup aan het spelen, leuk en gezellig, puppie blij....en ineens, vanuit het niets krijgt hij enorm op zijn flikker omdat hij niet stil ligt
Ik denk niet dat je op deze manier een stabiele en betrouwbare baas bent.
Het feit dat een pup dan gaat gillen is gewoon omdat hij doodsbang voor je is.
Een echte dominante hond zal zelden vechten en probeerd zeker niet elke hond te onderdrukken.
Verder mis ik in het hele verhaal een leuke manier om je pup te belonen. Met een speeltje of een klein koekje maak je het voor een pup heel leuk.
Dus de kinderen kunnen naar hartelust met hem spelen, zolang zij maar boven hem blijven, ook voor hun moet hij op zijn rug gaan liggen
Een kind kan niet boven de hond staan qua rang, daar zijn ze nog te jong voor en niet vaardig genoeg. Het is aan de eigenaar om ervoor te zorgen dat er niks gebeurd met kinderen en honden. (je creërt een afhankelijke rang) Daarom is het ook zo belangrijk om kinderen en honden nooit alleen te laten.
U als baas gaat wel zo nu en dan zijn etensbak bij hem weghalen terwijl hij eet. Dit moet hij bij u toestaan.
Al deze zaken bevestigen bij de hond dat iedereen hoger in rang is dan hij.
Het weghalen van het voer wanneer de hond eet is helemaal niet verstandig en heeft al helemaal niks met rangorde te maken.
Je loopt hiermee het risico dat je hond zijn bak gaat verdedigen zodra jij in de buurt komt. Hij weet nu dat het risico bestaat dat zijn bak wordt afgenomen. Ieder lid in een roedel heeft recht op eten en heeft recht dit te verdedigen. Alleen is dit laatste niet handig natuurlijk als het om een huishond gaat. Het is belangrijk dat je jou hond vertrouwen geeft dat er niks aan de hand is als hij aan het eten is, dus NIET die bak weghalen, lekker laten eten en nog beter is om af en toe eens met je hand wat extra brokjes in die bak te doen.
Elke normale hond zal uw pup dan accepteren. Er is HEEL soms een uitzondering, maar dat ziet u snel genoeg, als de volwassen hond door blijft gaan uw pup aan te vallen, is deze hond gestoord en pakt u hem bij de staart en slingert hem bij uw pup vandaan. Of u pakt de aanvallende hond bij de achterhand en tilt zijn achterpoten van de grond; op deze manier kan hij geen kracht zetten. Til NIET uw pup op!!!
Maar zoals ik al zei, dit zijn beslist uitzonderingen. U verzoekt dan de baas van de hond, deze aan de riem te doen. Als de rangorde eenmaal vastgesteld is, begint meestal het spelen. Een lust voor het oog.
ten eerste is het niet handig om een hond aan zijn staart rond te slingeren, en je loopt een enorm risico om zelf je handen gebeten te worden. Het is heel normaal als een wildvreemde hond jou pup niet accepteerd hoor. Mijn honden vinden puppen geen bal aan, als een pup te dichtbij komt grommen ze even en lopen zelf weg.
En een rangorde tussen twee wildvreemde honden bestaat niet.
**********Bijten in handen tijdens het spelen is vaak een uiting van dominantie. Allereerst gaan we proberen vast te stellen of uw puppy dominant is of niet. U gaat als volgt te werk:
U gaat op de grond spelen met uw pup, tijdens het spel rolt u hem op zijn rug, wil hij dat niet en spartelt hij hevig tegen, kunt u er vanuit gaan dat u een dominantje in huis heeft. U zult dan moeten proberen die dominantie in goede banen te leiden. Een dominante hond zonder sterke baas veroorzaakt erg vaak problemen. Probeert de leiding over te nemen van zijn baas, wil altijd andere honden onderwerpen, wat niet altijd gepikt wordt, met het gevolg een vechtpartij. En als u kleine kinderen heeft kan het dramatisch aflopen.
Heftig tegen spartelen betekent voor u: ACTIE!
U gaat op uw knieën boven de hond hangen, legt hem op zijn rug, klemt het lijfje tussen uw knieën, pakt met
elke hand een flinke hand vel aan de zijkant van zijn hals en drukt hem ferm tegen de grond.
(Niet te hard in zijn vel knijpen, gewoon stevig vasthouden zodat hij niet wegkan.) Hij zal gillen alsof hij vermoord wordt en spartelen alsof zijn leven ervan af hangt.
Ondertussen praat u rustig tegen hem, maakt niet uit wat u zegt. Voor alles, blijf zelf kalm.
Probeer dit te doen terwijl u alleen met hem bent, want de kinderen zullen zijn gegil waarschijnlijk niet leuk
vinden en hem afleiden. Hij moet geheel op u focussen.
U blijft hem zolang vasthouden totdat hij zich ontspant. Zodra hij dat doet, laat u hem los en knuffelt
hem hevig. Deze handeling is bij de ene hond 2 of 3 keer noodzakelijk, bij een ander is 1x genoeg.***********************
Ik heb begrepen dat je met je informatie doelt op puppen jonger dan 12 weken. Zo'n jonge pup is nog niet bezig met de leiding overnemen, het is nog een baby die dingen verkent en uitprobeerd.
En een jonge pup op deze manier op de grond drukken is in de ogen van een hond echt gestoord gedrag. Een hond onderwerp zich pas echt aan jou als hij uit zichzelf op zijn rug gaat liggen. Je kunt een hond onmogelijk dwingen om hem zich te onderwerpen...het moet echt vanuit de hond zelf komen. Je kan een hond nooit dwingen onderdanig te zijn.
Er zijn legio manieren om zonder dwang goed de leiding over je hond te hebben. Trouwens, ik bedenk mij net.....Je bent dus met je pup aan het spelen, leuk en gezellig, puppie blij....en ineens, vanuit het niets krijgt hij enorm op zijn flikker omdat hij niet stil ligt

Het feit dat een pup dan gaat gillen is gewoon omdat hij doodsbang voor je is.
Een echte dominante hond zal zelden vechten en probeerd zeker niet elke hond te onderdrukken.
Verder mis ik in het hele verhaal een leuke manier om je pup te belonen. Met een speeltje of een klein koekje maak je het voor een pup heel leuk.
Dus de kinderen kunnen naar hartelust met hem spelen, zolang zij maar boven hem blijven, ook voor hun moet hij op zijn rug gaan liggen
Een kind kan niet boven de hond staan qua rang, daar zijn ze nog te jong voor en niet vaardig genoeg. Het is aan de eigenaar om ervoor te zorgen dat er niks gebeurd met kinderen en honden. (je creërt een afhankelijke rang) Daarom is het ook zo belangrijk om kinderen en honden nooit alleen te laten.
U als baas gaat wel zo nu en dan zijn etensbak bij hem weghalen terwijl hij eet. Dit moet hij bij u toestaan.
Al deze zaken bevestigen bij de hond dat iedereen hoger in rang is dan hij.
Het weghalen van het voer wanneer de hond eet is helemaal niet verstandig en heeft al helemaal niks met rangorde te maken.
Je loopt hiermee het risico dat je hond zijn bak gaat verdedigen zodra jij in de buurt komt. Hij weet nu dat het risico bestaat dat zijn bak wordt afgenomen. Ieder lid in een roedel heeft recht op eten en heeft recht dit te verdedigen. Alleen is dit laatste niet handig natuurlijk als het om een huishond gaat. Het is belangrijk dat je jou hond vertrouwen geeft dat er niks aan de hand is als hij aan het eten is, dus NIET die bak weghalen, lekker laten eten en nog beter is om af en toe eens met je hand wat extra brokjes in die bak te doen.
Elke normale hond zal uw pup dan accepteren. Er is HEEL soms een uitzondering, maar dat ziet u snel genoeg, als de volwassen hond door blijft gaan uw pup aan te vallen, is deze hond gestoord en pakt u hem bij de staart en slingert hem bij uw pup vandaan. Of u pakt de aanvallende hond bij de achterhand en tilt zijn achterpoten van de grond; op deze manier kan hij geen kracht zetten. Til NIET uw pup op!!!
Maar zoals ik al zei, dit zijn beslist uitzonderingen. U verzoekt dan de baas van de hond, deze aan de riem te doen. Als de rangorde eenmaal vastgesteld is, begint meestal het spelen. Een lust voor het oog.
ten eerste is het niet handig om een hond aan zijn staart rond te slingeren, en je loopt een enorm risico om zelf je handen gebeten te worden. Het is heel normaal als een wildvreemde hond jou pup niet accepteerd hoor. Mijn honden vinden puppen geen bal aan, als een pup te dichtbij komt grommen ze even en lopen zelf weg.
En een rangorde tussen twee wildvreemde honden bestaat niet.
Laatst gewijzigd door Charlotte* op 24 sep 2004 18:48, 1 keer totaal gewijzigd.
- PUCK S.
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Hi Charlotte,
Uiteraard kunnen wij van mening verschillen, maar bij mijn dominantjes
heeft dit altijd erg goed geholpen. Mijn honden hebben nog nooit gevochten want ze onderwierpen zich zonder problemen aan dominante honden. Het lijkt misschien zielig, maar het gillen is geen angst, maar het protesteren tegen onderwerping. Ik heb nog NOOIT een angstige hond gehad, integendeel altijd vrolijke opgewekte beestjes. En hele jonge puppies belonen, dat mag natuurlijk, maar vaak hebben ze liever een knuffel.
In ieder geval bedankt voor je input.
Ik heb maar niet in mijn lessen verteld hoe je het zogenaamde rijden afleert, mijn cocker begon daar al mee toen hij nog geen 12 weken was, hij heeft dat maar 1x keer gedaan, daarna nooit meer.
groetjes
Puck
heeft dit altijd erg goed geholpen. Mijn honden hebben nog nooit gevochten want ze onderwierpen zich zonder problemen aan dominante honden. Het lijkt misschien zielig, maar het gillen is geen angst, maar het protesteren tegen onderwerping. Ik heb nog NOOIT een angstige hond gehad, integendeel altijd vrolijke opgewekte beestjes. En hele jonge puppies belonen, dat mag natuurlijk, maar vaak hebben ze liever een knuffel.
Ik heb maar niet in mijn lessen verteld hoe je het zogenaamde rijden afleert, mijn cocker begon daar al mee toen hij nog geen 12 weken was, hij heeft dat maar 1x keer gedaan, daarna nooit meer.
groetjes
Puck

-
- Zeer actief
Tuurlijk kunnen we van mening verschillen, is ook helemaal niet erg. Maar ik vond jou verhaal nogal radicaal (heb ondertussen mijn eerste reactie even uitgebreid) Hoe weet je nu zeker dat het gillen van een pup van jonger dag twaalf weken geen angst is?????? Hoe kun jij aan die pup zien dat het protest is.....PUCK S. schreef:Hi Charlotte,
groetjes
Puck
Ik vind het best als jij je honden zo opvoed maar ik vind het nogal link om dit op internet te zetten. Niet alle honden zijn zoals jou honden en ik weet echt zeker dat je er enorm veel pups mee kan beschadigen als je deze handelingen uitvoert. En deze manier van opvoeden is inmiddels al aardig achterhaalt.
Mag ik zo vrij zijn om te vragen of je een opleiding wbt hondengedrag hebt gehad? (ben ik nieuwsgierig naar gezien de conservatieve manier van opvoeden. )
- PUCK S.
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Hi Charlotte,
Nee die opleiding heb ik niet gevolgd. Heb wel mijn hele leven honden gehad en zelf getraind. Ik ben 68 jaar, dus zul je wel gelijk hebben dat mijn methodes achterhaald zijn. Ik heb er echter altijd baat bij gehad.
En mijn honden zijn nog nooit iemand tot last geweest en altijd heel erg op mij gericht.
Wat ik met deze online cursus beoog, is dat mensen die een pup nemen en geen moer verstand hebben van honden, toch enigszins wegwijs te maken. Niet iedereen gaat naar een hondenschool, jammer genoeg. Er lopen zoveel onopgevoede honden rond, daar wordt je niet vrolijk van.
Ik geloof toch dat mijn cursus in een behoefte voorziet, omdat ik heel veel emails krijg met verzoeken om hulp bij probleemhonden. (Ook daar wordt ik soms niet vrolijk van als je de vragen ziet die gesteld worden)
Sommige mensen weten de meest elementaire dingen over een hond niet.
Ik heb geen enkel bezwaar tegen opbouwende kritiek, als jij een betere manier weet om dominantie in de dop eruit te krijgen, houd ik me aanbevolen.
Of je zou zelf zo'n online cursus kunnen geven met moderne technieken, dan haal ik die van mij wel van de site af.
Groetjes
Puck
Nee die opleiding heb ik niet gevolgd. Heb wel mijn hele leven honden gehad en zelf getraind. Ik ben 68 jaar, dus zul je wel gelijk hebben dat mijn methodes achterhaald zijn. Ik heb er echter altijd baat bij gehad.
En mijn honden zijn nog nooit iemand tot last geweest en altijd heel erg op mij gericht.
Wat ik met deze online cursus beoog, is dat mensen die een pup nemen en geen moer verstand hebben van honden, toch enigszins wegwijs te maken. Niet iedereen gaat naar een hondenschool, jammer genoeg. Er lopen zoveel onopgevoede honden rond, daar wordt je niet vrolijk van.
Ik geloof toch dat mijn cursus in een behoefte voorziet, omdat ik heel veel emails krijg met verzoeken om hulp bij probleemhonden. (Ook daar wordt ik soms niet vrolijk van als je de vragen ziet die gesteld worden)
Ik heb geen enkel bezwaar tegen opbouwende kritiek, als jij een betere manier weet om dominantie in de dop eruit te krijgen, houd ik me aanbevolen.
Of je zou zelf zo'n online cursus kunnen geven met moderne technieken, dan haal ik die van mij wel van de site af.
Groetjes
Puck

-
- Zeer actief
Daar ben ik het helemaal mee eens!PUCK S. schreef:Hi Charlotte,
Er zijn inderdaad bar weinig hondeneigenaren die iets van honden gedrag snappen. En daardoor zijn er helaas ook zoveel probleem honden)PUCK S. schreef:Ik geloof toch dat mijn cursus in een behoefte voorziet, omdat ik heel veel emails krijg met verzoeken om hulp bij probleemhonden. (Ook daar wordt ik soms niet vrolijk van als je de vragen ziet die gesteld worden)
Er zijn zoveel manierenPUCK S. schreef:Ik heb geen enkel bezwaar tegen opbouwende kritiek, als jij een betere manier weet om dominantie in de dop eruit te krijgen, houd ik me aanbevolen.

Oh ja, domantie hoeft niet per definitie een probleem te zijn. Het gaat erom hoe je er als baas mee omgaat.
Jou site hoeft er van mij niet af hoorPUCK S. schreef:Of je zou zelf zo'n online cursus kunnen geven met moderne technieken, dan haal ik die van mij wel van de site af.
Groetjes
Puck

- PUCK S.
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
- PUCK S.
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Contacteer:
Je hoeft dominantie in dop niet aan te pakken want het bestaat niet. Als je fatsoenlijk met een pup omgaat en gewoon consequent omgaat met je pup en weet wat je doet ben je gewoon een leuke en goede basis aan het opbouwen met je hond.
Met debiliteiten als gedwongen op de rug leggen en vasthouden kweek je wantrouwen en angst.
Ik vind het je morele plicht als je met zoveel blabla een puppycursus online in de reclame gooit, dat je op de hoogte bent van nieuwe ontwikkelingen op het gebied van hondenopvoeding.
Als je enkel teert op ervaring en achterhaalde uitspraken doet en het je ontbeert aan basiskennis vind ik dat je dat ook op je site moet melden dat de info die je geeft voortkomt vanuit je eigen ervaringen.
Met debiliteiten als gedwongen op de rug leggen en vasthouden kweek je wantrouwen en angst.
Ik vind het je morele plicht als je met zoveel blabla een puppycursus online in de reclame gooit, dat je op de hoogte bent van nieuwe ontwikkelingen op het gebied van hondenopvoeding.
Als je enkel teert op ervaring en achterhaalde uitspraken doet en het je ontbeert aan basiskennis vind ik dat je dat ook op je site moet melden dat de info die je geeft voortkomt vanuit je eigen ervaringen.
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki

- PUCK S.
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Niemand vraagt je om het met me eens te zijn.
Ik heb al eerder gezegd er schijnt behoefte te zijn aan de lessen.
Niet alleen maar veroordelen, dat is zo makkelijk.
Zet zelf dan zo'n site maar eens op als je het zo goed weet te vertellen. Is veel werk en ik doe het met liefde.
Ik heb al eerder gezegd ik heb altijd honden gehad en er mankeerde niets aan ze. Waren allemaal goed uitgebalanceerde en sociale honden.
En wat bedoel je met reclame?? Ik verdien er niets aan hoor! Allemaal liefdewerk.
Wat jij doet is een hoop
Ik heb al eerder gezegd er schijnt behoefte te zijn aan de lessen.
Niet alleen maar veroordelen, dat is zo makkelijk.
Zet zelf dan zo'n site maar eens op als je het zo goed weet te vertellen. Is veel werk en ik doe het met liefde.
Ik heb al eerder gezegd ik heb altijd honden gehad en er mankeerde niets aan ze. Waren allemaal goed uitgebalanceerde en sociale honden.
En wat bedoel je met reclame?? Ik verdien er niets aan hoor! Allemaal liefdewerk.
Wat jij doet is een hoop

- Eline*
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik word gewoon filink pissig als ik mensen weer eens adviezen zie geven waarvan wij straks weer de gevolgen zien door honden met bv baknijd of traumaatje's omdat de grote hond in het park wel beet (hoe vals..
).
Schoenmaker blijf bij je leest..als je niet voldoende bij de tijd bent en niet voldoende kennis hebt, bemoei je dan niet met andere mensen maar leer voor jezelf. Je site bevat kilo's achterhaalde informatie waarvan ik afraad dat mensen dit gebruiken.

Schoenmaker blijf bij je leest..als je niet voldoende bij de tijd bent en niet voldoende kennis hebt, bemoei je dan niet met andere mensen maar leer voor jezelf. Je site bevat kilo's achterhaalde informatie waarvan ik afraad dat mensen dit gebruiken.
Groet Eline,
Juno en Kiki

Juno en Kiki

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:

wat een onzin zeg... ik denk dat ik een hond in m'n arm heb hangen als ik hem op z'n rug dwing.. is ie dan vals .. nee.. het is abnormaal gedrag om dat te doen...

Mijn honden hebben elke pup die erbij kwam vrij duidelijk op z'n plek gezet en dat ging niet altijd zachtzinnig... daar hebben ze niets aan geleden hoor.. ze beheersen allemaal de hondentaal perfect.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Eline*
- Zeer actief
- Contacteer:
Reclame ja...80 eurocent bij je 0900-nummer per minuut is niet niks..je doet je voor als iemand die weet waar hij over praat en je vraagt er geld voor.PUCK S. schreef:En wat bedoel je met reclame?? Ik verdien er niets aan hoor! Allemaal liefdewerk.
Wat jij doet is een hoop
Jij bent eén van de mensen die de hele gedragstherapie in de stront trekt.
Bah!

Ik heb echt mijn buik vol van type's zoals jij! Je verdient er notabene gewoon geld mee, maar bent te belazerd je te verdiepen in wat je mensen voorschotelt.
Begrijp ik het nou goed van je site dat als ik je advies per mail vraag dat me dat 20 euro kost??

Maar ja..dat kost een half uurtje bellen voor advies over mijn pup dus ook en slap ouwehoeren kan je ..verdient lekker!

Je moest je schamen en heel erg diep ook.
Laatst gewijzigd door Eline* op 25 sep 2004 02:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Groet Eline,
Juno en Kiki

Juno en Kiki

-
- Zeer actief
- Contacteer:
- Eline*
- Zeer actief
- Contacteer:
20 euro voor emailconsult Wil..20 euro..en ze wil je hond ook nog komen bekijken voor 40 euro..Wil de hond schreef:Nou Puck, 80 eurocent per minuut is toch niet niks te noemen, laten we wel wezen.PUCK S. schreef:Ik verdien er niets aan hoor! Allemaal liefdewerk.

Groet Eline,
Juno en Kiki

Juno en Kiki

- Senna1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
En als ze klaar is met je pup ben je minimaal 600 euro kwijt voor iemand met verstand van zaken die mag proberen de zaak weer recht te breien!
Ongehoord dat je adviezen geeft over een pup als je gewoon weg niet weet waar je mee bezig bent.. geeft niet als je het allemaal niet goed weet maar haal het dan niet in je maffe hoofd een ander z'n pup de vernieling in te adviseren!
Ongehoord dat je adviezen geeft over een pup als je gewoon weg niet weet waar je mee bezig bent.. geeft niet als je het allemaal niet goed weet maar haal het dan niet in je maffe hoofd een ander z'n pup de vernieling in te adviseren!
-
- Zeer actief
- Contacteer:
- Eline*
- Zeer actief
- Contacteer:
Dit is een oplichtster..iemand die andere mensen geld aftroggeld. Ze legt ook tarotkaarten voor een leuk kapitaaltje en als je je wil verhangen kan je ook bij haar terecht.Wil de hond schreef:Ik vind het met zulke tarieven lastig te geloven dat er niet aan verdient wordt. Behalve dan natuurlijk als er geen klanten zijn.
Natuurlijk, tijd is geld, maar als je dit soort prijzen vraagt moet je niet aan komen zetten met gezeur als: "Ik doe het niet voor het geld en ik verdien er niks aan".
Ik walg echt van dit soort mensen die zo onkundig als de pest overal geld in zien.
Laatst gewijzigd door Eline* op 25 sep 2004 02:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Groet Eline,
Juno en Kiki

Juno en Kiki

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Pardon?
Verhangen?
Ik heb wel even een kijkje genomen op de site van hem/haar(?) maar die service ben ik nog niet tegengekomen.
Je moest eens weten hoeveel mensen her bij mij in de buurt (zuidspanje) tarotkaarten leggen, en hoeveel mensen daar nog in geloven ook. Er wordt grof geld betaald om een uurtje volslagen uit de duim gezogen geleuter aan te horen. Belaaachelijk, te gek voor woorden.
Verhangen?
Ik heb wel even een kijkje genomen op de site van hem/haar(?) maar die service ben ik nog niet tegengekomen.
Je moest eens weten hoeveel mensen her bij mij in de buurt (zuidspanje) tarotkaarten leggen, en hoeveel mensen daar nog in geloven ook. Er wordt grof geld betaald om een uurtje volslagen uit de duim gezogen geleuter aan te horen. Belaaachelijk, te gek voor woorden.
- Eline*
- Zeer actief
- Contacteer:
Sorry, mijn woordgebruik is wat ongenuanceerd omdat ik wat pissig ben....Nee, je kan bij haar terecht als je problemen hebt en dan gaat ze je helpen..pardon, uitmelken. Zo zeg ik het volgens mij wel weer netjes..Wil de hond schreef:Pardon?
Verhangen?
Groet Eline,
Juno en Kiki

Juno en Kiki

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Uitmelken, wat een prachtig woord om de manier van geld verdienen die dit soort figuren er op na houden op treffende wijze te omschrijven.
Hier in Spanje wordt er vaak gezegd: "Ik doe het niet voor het geld dus u mag zelf weten óf en hoeveel u mij geeft".
Puck doet het in elk geval nog netjes, hij/zij beweert dat er niet aan verdient wordt, maar hij/zij hangt er wel een strakke prijslijst naast.
Hier in Spanje wordt er vaak gezegd: "Ik doe het niet voor het geld dus u mag zelf weten óf en hoeveel u mij geeft".
Puck doet het in elk geval nog netjes, hij/zij beweert dat er niet aan verdient wordt, maar hij/zij hangt er wel een strakke prijslijst naast.
- Joyce
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
- Zoie
- Zeer actief
- Ursula
- Zeer actief
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Wat ik me nu afvraag. Wat nou als iemand mailt ja mijn hond heeft mij gebeten? Wat voor advies geef je dan? Je ziet toch helemaal niet wat er daar thuis gebeurd? Hoe de baas met de hond omgaat? Je kunt dat toch nooit via e-mail allemaal te weten komen? 

Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
- jumpin'jack
- Vaste gebruiker
Je bent volgens mij veel goedkoper en beter uit als je een goede hondenschool zoekt. Daar kunnen ze het gedrag van de pup ook gelijk zien, en dan het juiste advies geven, mocht dat nodig zijn. En hoezo, als je een pup hebt die nog te jong is voor een cursus
Je kunt volgens mij met een pup van 8 weken wel terecht bij de meeste hondenscholen.