Dit is de foto:

De foto is niet goed ingescand,want aan de rechterkant loopt de heupkom van onder nog verder door,maar dat is hier niet te zien.Ook lijkt het hier alsof ze aan de rechterkant wat speling heeft tussen kom en kop aan de onderkant,maar dat is ook niet zo.De foto zelf loopt nog verder door naar beneden,maar dat deel krijg ik helemaal niet goed ingescand en daar is ook niks vreemds op te zien.
Volgens de dierenarts ligt het dus niet aan haar heupen.
Hij heeft haar nog een keer op de tafel gezet en wederom haar knieen bekeken.Zonder te zeggen wat hij dacht te voelen vroeg hij aan mij of ik haar knieen ook eens wou vergelijken.Ik vertelde hem dat ik het heel moeilijk vind om te vergelijken,maar ik had het idee dat haar linkerknie iets dikker was als de rechter.Hij was 'blij' dat ik het ook voelde,want hij had dat idee dus ook al.Hij wilde het graag bevestigd hebben,omdat ze verder gewoon totaal geen pijn aangaf als hij aan haar knieen zat.
Het zouden nu haar kruisbanden kunnen zijn,maar omdat ze niet constant mankloopt had hij niet het idee dat die gescheurd waren.
Hij had eerder het idee dat het te maken had met de banden of spieren die om haar knie heen zitten(allemaal vreemde latijnse namen die ik niet onthouden heb).Ik heb nu een voedingssupplement mee gehad om die sterker te maken.Arthroluxyl c.Hiervan moet ze een maand lang twee keer op een dag anderhalve tablet en daarna moeten we kijken of het beter gaat.