Hij vond het LEKKER

Moderator: moderatorteam
Konni schreef:En toen gingen ze niet aan de race?
Hee jij was eerder klaar met je berichjte dan ikmaxcola schreef:Honden kunnen heel goed zure zuivelprodukten hebben ; het wordt zelfs vaak aangeraden door dierenartsen bij................diarrhee![]()
Daar hoort dus ook kwark enzo bij.....
met z'n tweeen 1 liter, da's een halve liter per hond. en daarbij 35 graden (vorig jaar zomer)lupa schreef:ik geef mijn honden ook zuivel produkten maar geen liter op een dag 8Omassam schreef:ik heb dat ook een keer geprobeert bij sam een een herderteefje die bij ons was.
ze hadden met z'n tweeen zo een liter op!
mijn hond van 27 kilo krijgt per week 2 bekers, karnemelk of jogurt of wat anders, mijn 2 honden van 10 kilo krijgen met zijn 2 2 bekers per week.
jazekers :p:Konni schreef:dat is toch dat joghurtplantjedinges...kefir?
bestaat dat nog? 8O
Ik heb ooit een "stuk"gekregen van iemand, in een potje water. Is al lang geleden, dus ik weet niet precies meer hoe het zat, maar ik dronk het toen ik zwanger was...viesssssssssss hahaha.Je kan gedroogde kefir kopen en zelf yoghurt plantjes maken
hier staat wat over kefir en gebruik voor hondenvoeding
watyer kefir kan ook,maar ik doe het in melk en zelf vind ik het als het heel dik is erg lekker.Konni schreef:Ik heb ooit een "stuk"gekregen van iemand, in een potje water. Is al lang geleden, dus ik weet niet precies meer hoe het zat, maar ik dronk het toen ik zwanger was...viesssssssssss hahaha.Je kan gedroogde kefir kopen en zelf yoghurt plantjes maken
hier staat wat over kefir en gebruik voor hondenvoeding
Ik deed het in melk geloof ik.
In water deed het volgens mij niet, maar het groeide wel.
En na een tijdje kon je het delen en er een stuk van weggeven?
Tis allemaal wat vaag, maar zoiets was het toch?