De eerste dag dat Karzan bij ons was merkten we al iets aan hem!!!! Hij was veel aan het schudden met zijn koppie (soort van stefie wonder) en liep overal tegenaan!!!
Die zelfde week nog naar de dierenarts voor zijn 1e enting en wormenkuur, daar heb ik het meteen aangekaart, maar het werd afgedaan met, "Ach jong hondjes zijn nu eenmaal lomp en onbehouden en die lopen overal tegenop"
Ik weer naar huis, maar het zat me tch niet lekker!!!! Zijn ogen zijn hel blauw, met een klein bruin randje!
Het is net of het achter dat blauwe helemaal blauw doorloopt!!! Vooral als de zon erin schijnt!!! (daar heeft hij verder dan ook geen last van, van fel licht)
Met 9 weken opnieuw naar de dierenarts, heb nu een andere, en zijn constateerd dus precies hetzelfde! Ik heb hier dus een verwijsbrief voor het UKG liggen. Wij willen hier een afspraak gaan maken na onze vakantie!
Nu merken wij dus al, dat Karzan soms wat fel kan reageren, in de vorm van grommen en bijten. Dat grommen is nog wel te overzien, maar dat bijten vinden wij verschrikkelijk!!!
Wij hebben zelfs, op het moment dat ie ons zoontje gebeten had, op het punt gestaan om een ander baasje te gaan zoeken!!!! Maar omdat we dus ook al erg gehecht zijn aan Karzan en ik al veel verschillende senario's langs zag komen hoe het dan met hem zou verlopen, hebben we dit voor alsnog uitgesteld!!!
Wij willen eerst zoveel mogelijk informatie over het opvoeden van een blinde pup in een gezin met kinderen!!! En we willen weten wat Karzan nu precies mankeerd!!! We tillen het dus allemaal noge even over de vakantie heen en gaan dan het "traject"bewandelen!!! Want ondanks alles, hoort ie er gewoon al bij!!!!