Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

kom op voor de dieren!!

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
marion32
nieuw lid

kom op voor de dieren!!

Ongelezen bericht door marion32 »

Hoi ik ben marion, en ben sinds een week erg aktief ivm met het dierenleed. Mijn hond en ik zijn nl het dupe geworden van hondenhandelaren, die over lijken gaan.
Het volgende is nl gebeurt:

Ik ben marion, degene die dus haar hond onder valse voorwendselen bij Nathalie B. heeft achter gelaten. Allereerst had ik een advertentie geplaats dat ik op zoek was naar een goed thuis voor mijn hond beer (newfoundlander)
Nathalie B. reageerde hierop en zocht een hond voor haar kinderen.
Na wat op en neer gemaild te hebben, besloot ik om beertje zelf te gaan brengen (3uur rijden) zodat ik zou kunnen zien waar ze terecht zou komen (08.04.2004).
Ik heb beertje samen met een vriendin van me en mijn twee kinderen weg gebracht en er was daar geen hond te bekennen. Ik heb voor beertje geen geld gevraagd, omdat ik dat voor mijn gevoel tov beertje niet kon maken, en ik een goed thuis belangrijker vond.
Nu blijkt dus dat beer 2 dagen later (10.04.2004) al te koop aangeboden werd voor 150 euro.
Ik ben er na veel omwegen achter gekomen waar beertje is en ze maakt het nu heel goed. Ze was in de week dat ze bij nathalie verbleef wel bijna 15 kilo vermagerd zat onder de teken, en een aantal weken geleden ondekte de dierenarts ook nog dat ze schijnzwanger was. Maar beer heeft een goed thuis gevonde zijnde het met een wel heel vervelende omweg voor haar.

Ik heb er dus nu bijna een dagtaak aan om haar van diverse sites te weren en ieder die het horen wil te waarschuwen. Daarbij komt nog dat ik door het zoeken op internet de meest schrijnende verhalen over haar ven tegengekomen, en inmiddels al met heel wat gedupeerden aan het mailen ben. Er loopt inmiddels een onderzoek naar haar praktijken. Mensen die het dupe zijn geworden van haar praktijken of die vragen hebben omtrent haar kunnen me altijd mailen.

Groetjes van een echte dierenvriend,
marion
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

Heftig verhaal en goed van je dat je er achteraan gaat!
Fijn dat je hond alsnog goed terecht is gekomen.
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

Handelt deze dame ook in katten? :roll:
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
marion32
nieuw lid

katten

Ze heeft ook een paar keer met katten gehandeld. Ook vakantieopvang voor honden en katten.
Ze heeft een keer een paar katten opgevangen voor iemand, toen woonde deze dame nog in spijkenisse. Toen de katteneigenaar twee weken later terug kwam van vakantie, bleken de katten weggelopen te zijn. Terwijl een paar dagen nadat de katten bij nathalie gebracht waren, ze aangeboden werden op marktplaats. Zo is het ook gegaan met een hond. De baas belde vauit het vakantieadres op, nathalie vertelde dat de hond van heimwee overleden was, maar in het echt bleek de hond ook via marktplaats verhandeld te zijn.

Ze handeld trouwens ook met paarden.

groetjes marion
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

:kotz: Wat een bizarre toestand en wat een bizar verhaal. Weet Marktplaats het zelf dat deze dame een oplichter is?
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
marion32
nieuw lid

marktplaats

Zodra ze op marktplaats adverteerd stuur ik een mailtje naar de webmaster, en 9 van de 10 keer halen ze de advertentie eraf. Maar omdat ze wel 20 verschillende emailadressen gebruikt, is het voor marktplaats ook moeilijk te achterhalen. Ik stuur in ieder geval elke dag veel mailtjes naar mensen die een goed thuis zoeken voor hun hond dat ze het beestje niet aan haar meegeven. Heb inmiddels in twee weken tijd een dossier van wel 150 pagina's dik over deze dame. Dus alle info is welkom.

Groetjes marion
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Wat een verhaal zeg!
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Rataplan
Zeer actief

Volgens mij heb ik wel eens gelezen op de kattenpagina. Heb je al contact met de AID over deze onsmakelijke dame?
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Rataplan schreef:Volgens mij heb ik wel eens gelezen op de kattenpagina. Heb je al contact met de AID over deze onsmakelijke dame?

Heb jij nog enig vertrouwen in AID , Dierenbescherming etc na het merrieverhaal?
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
marion32
nieuw lid

hondenhandel

Dierenbescherming is er al mee bezig. Daarom probeer ik op deze manier nog meer gedupeerde te vinden zodat we de krachten en klachten kunnen bundelen.
Ze heeft nl in een periode van 5 jaar op meerdere adressen gewoond, dus het is voor sommigen niet duidelijk of dat het over dezelfde persoon gaat. De plaatsen waar ze gewoond heeft zijn: schiedam, Spijkenisse, zwevegem, kortrijk en nu meulebeke (west-vlaanderen)
Mw heeft zo in de afgelopen 3 maanden 34 honden en paarden verhandeld, voor zover bij ons bekend.

En als je weet dat de betreffende persoon nog erg jong is en twee kleine kinderen heeft snap je er helemaal niks meer van. Ze speelt een erg vuil spelletje, en gebruikt haar kinderen om honden los te peuteren. Zegt dat ze een lieve hond voor haar kinderen zoekt, ze is ook regelmatig op zoek naar een duitse dog reu, want daar wil ze dan mee fokken, maar dat verteld ze er niet bij. Als je alleen al eens op google het woordje landegemhof schrijft kom je al verschillende verhalen over haar tegen.

In ieder geval hoop ik op deze manier meer mensen te bereiken, die evt op zoek zijn naar een hond of een goed thuis zoeken voor hun trouwe viervoeter, zodat ik hun kan waarschuwen voor de praktijken van deze dame.
Ik heb mezelf nog nooit zo in iemand vergist, en het is gelukkig voor ons beertje allemaal goed afgelopen, maar er zitten nog steeds beestjes bij haar op hulp te wachten, en daar doe ik het allemaal voor.

Groeten marion :twisted:
Nancy
Zeer actief

Ongelezen bericht door Nancy »

Jeetje wat een naar verhaal.Ben blij dat het nu goed gaat met de hond!!
Goed dat je je inzet!!
Rataplan
Zeer actief

maxcola schreef:
Rataplan schreef:Volgens mij heb ik wel eens gelezen op de kattenpagina. Heb je al contact met de AID over deze onsmakelijke dame?

Heb jij nog enig vertrouwen in AID , Dierenbescherming etc na het merrieverhaal?
Mijn ervaringen met de DB gaan veel verder terug dan het merrieverhaal :?
Of ik vertrouwen heb ik de politiek dat is eigenlijk de vraag denk ik want die bedenken in dit land nog steeds de wetten waar de DB zich aan moet houden.
Ik ken wel een paar inspecteurs waar ik rotsvast vertrouwen in heb :ok:
Maar dat is allemaal off topic ;)
marion32
nieuw lid

zie onderstaand verhaal, we zijn druk zoekend naar getuigenissen van mensen die ervaringen hebben met deze dame. Om die reden speuren wij verder en plaats ik deze oproep overal waar ik maar kan!

Oproep!!! hondenhandel en mishandeling!

“wij zoeken een lieve leuke duitse dogkerel die het leuk zou vinden om bij ons op de boerderij te komen wonen. Wij bieden veeel ruimte en 2 vriendinnetjes(geholpen).
Onze kerel is na ouderdom overleden en onze meiden missen hun vriendje. Daarom zoeken wij een lieve reu die bij kinderen kan en sociaal is in de omgang. Lft speelt geen rol,gezondheid en goed karakter wel. Wel willen we dat hij een stamboom heeft en zijn prikjes heeft gehad. Controle is altijd mogelijk en hij is welkom als huisgenoot en niet als handel. Heeft u zo’n knappe keren mail mij dan aub met foto en alle info betreffende uw kanjer en vertel mij waarom hij wegmoet.â€
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Delen van de naam zijn verwijderd daar het niet is toegestaan om personen negatief met naam en toenaam te noemen.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
marion32
nieuw lid

sorry

Sorry roelfien,

Het was niet mijn bedoeling.
Degene die het dupe van haar zijn geworden zullen haar uit het bovenstaande verhaal wel herkennen.

Groeten marion
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

dit verhaal heb ik een tijd geleden al op meerdere fora gezien..

ik vind het heel goed wat je doet!!
Afbeelding
essie
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door essie »

Wat erg zeg, ben blij dat je hond nu een goed adres heeft

Groetjes Ester en de hondjes
Pikelien
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pikelien »

Sjeesus wat een verhaal! Van harte welkom ben je hier dan ook hoor!
:zwaai:
Groetjes,
Pikelien en Irie.

Afbeelding
Alan
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Alan »

Wat een verhaal.

Wat bij mij spontaan opkomt is; Peter R. de Vries, of Tros Radar.

Alan
kyrielle
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door kyrielle »

Op trosradar zijn al een tijd terug in het forum oproepen gedaan, maar er is verder niets mee gebeurd.
Ook mensen die met paarden ervaring hebben deze natahalie (want ze doet blijkbaar in alles wat dier is, ook ratjes, hamsters en noem maar op)
zouden die ervaringen aan marion moeten melden denk ik!
en als ik wat te weten kom zal ik het zeker doorgeven hoor!

kyrielle
Rossi
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rossi »

Wat een naar verhaal en een dito mens. :kotz:
Goed dat je er mee bezig bent.
Succes. :ok:

En welkom op het forum. :zwaai:
Groeten van Angel en Rossi.

Afbeelding
marion32
nieuw lid

halloootjes

Ben net terug van vakantie, en intussen weer volop in de weer op het net. Heb alweer verscheidene mensen die me gemaild hebben en veel nieuwe info over nathalie. Dus meer info nog steeds welkom!!!!!!

Groeten een bezige bij, marion
Gast

laatste nieuws

Ongelezen bericht door Gast »

Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”