Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Maagproblemen
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Maagproblemen
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met hun hond kwa maagproblemen?
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- FoN
- Actief
Mijn duitse dog wil dat nog wel eens doen, maar alleen als ze in een keer heel veel drinkt en dan probeert te spelen.
Het riesenschnauzer forum!
Trotse eigenaar van: Indy, Duitse dog 23-02-2003 Hoolie, +/- 11-2002 en Irish, bastaardje +/- 10-2002
Trotse eigenaar van: Indy, Duitse dog 23-02-2003 Hoolie, +/- 11-2002 en Irish, bastaardje +/- 10-2002
- laro
- Actief
-
- Zeer actief
- majelle
- Zeer actief
-
- Zeer actief
Ja, ik moet alweer een nieuwe kopenmiranda schreef:Hier Cyber, maar ook alleen als het water vers is (lees nog te koud) of als hij te snel heeft gedroken.
Nee het Bri... je gaat niet weer je strippenkaart naar de DA opmaken he.
Balen!

Alano is van de week nokkie gegaan in de auto met de warmte en hij staat samen met Magic op de prednison vanwege een allergie

- Ayra
- Actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
We hebben al van alles geprobeerd, bronwater enz. Ik heb 2 weken het water afgepast en afgemeten volgens een heel schema omdat hij zoveel dronk. Nu is dat al een tijd over maar of hij nu 3 slokjes neemt of hij drinkt meer op het komt het net zo snel weer uit. Hij kan het gewoon niet binnen houden.Ayra schreef:Geen ervaring mee, maar wat heb je zelf zo al uitgeprobeerd vraag ik me af? Gekookt water afgekoeld geven misschien of spa blauw:U ik weet het ook niet, Ik hoop dat je er iets voor vind in ieder geval!
-
- Zeer actief
Dat is dan kantje boord geweest met Alano, als hij wegraakte.....Eng hoor....Brigitte schreef:Ja, ik moet alweer een nieuwe kopenmiranda schreef:Hier Cyber, maar ook alleen als het water vers is (lees nog te koud) of als hij te snel heeft gedroken.
Balen!![]()
Alano is van de week nokkie gegaan in de auto met de warmte en hij staat samen met Magic op de prednison vanwege een allergieen Alano heeft waarschijnlijk maagproblemen. Ze willen als het overgeven niet stopt een stukje uit de maag weg halen.
Groetjes Wendy en Vonya.
In loving memory Aaron (06-04-1994 - 24-05-2007).
You will be missed forever...

In loving memory Aaron (06-04-1994 - 24-05-2007).
You will be missed forever...

-
- Zeer actief
Ja zeker weten. Hij gaat ook met mijn moeder mee over 1 1/2 week naar de camping voor de hele zomer. Daar kan hij lekker dag en nacht als hij wil in de tuin liggen en zwemmen en relaxenWendy! schreef:Dat is dan kantje boord geweest met Alano, als hij wegraakte.....Eng hoor....Brigitte schreef:Ja, ik moet alweer een nieuwe kopenmiranda schreef:Hier Cyber, maar ook alleen als het water vers is (lees nog te koud) of als hij te snel heeft gedroken.
Balen!![]()
Alano is van de week nokkie gegaan in de auto met de warmte en hij staat samen met Magic op de prednison vanwege een allergieen Alano heeft waarschijnlijk maagproblemen. Ze willen als het overgeven niet stopt een stukje uit de maag weg halen.

-
- Actief
- Contacteer:
Ik heb een tijdje met Yuma die problemen gehad, kan wel opzoeken (als je dat wil) wat hij in duitsland vd homeopatische da heeft gehad.
(moet wel zeggen dat hij het had gekregen nadat hij behoorlijk ziek was van zijn inentingen en dat daarna zijn maag heel erg geiiriteerd was...was gewoon sneu, water drinken, 5 sec golfde het er weer uit, met zijn brokken had hij vreemd genoeg geen problemen!)
(moet wel zeggen dat hij het had gekregen nadat hij behoorlijk ziek was van zijn inentingen en dat daarna zijn maag heel erg geiiriteerd was...was gewoon sneu, water drinken, 5 sec golfde het er weer uit, met zijn brokken had hij vreemd genoeg geen problemen!)
Groetjes Nanouk

- Ayra
- Actief
- Contacteer: