Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Algen eten?
Moderator: moderatorteam
- H&NN
- Actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 1
Algen eten?
Ollie heeft weer wat nieuws... Algen eten
hier vissen dan van die jongetjes en gooien al dat groene spul op de kant, wat vervolgens op wordt gegeten door Ol... 8O Zit dat niet vol met bacterien? Of zitten er wel vitaminen in? Beter niet in de zomer laten eten toch? Weet iemand hier iets over?

Groetjes! Maud
qyan doet het ook als ik even niet goed oplet.
hij is er tot nu toe niet ziek van geworden, ook niet misselijk of wat dan ook.
maar als ik het zie laat ik het niet toe, anders moet ik hem van de zomer voor iets gaan corrigeren/ straffen (ivm mogelijke botulisme) wat hij normaal wel mag.
dus als ik het optijd zie zeg ik er wat van, ben ik te laat, jammer dan.
zomers en in botulisme tijd ontwijk ik toch wel de plekken waar botulisme heerst, aangezien qyan nogal graag de plomp in duikt om uitgebreid te gaan lopen drinken
hij is er tot nu toe niet ziek van geworden, ook niet misselijk of wat dan ook.
maar als ik het zie laat ik het niet toe, anders moet ik hem van de zomer voor iets gaan corrigeren/ straffen (ivm mogelijke botulisme) wat hij normaal wel mag.
dus als ik het optijd zie zeg ik er wat van, ben ik te laat, jammer dan.
zomers en in botulisme tijd ontwijk ik toch wel de plekken waar botulisme heerst, aangezien qyan nogal graag de plomp in duikt om uitgebreid te gaan lopen drinken

- H&NN
- Actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 1
ok
Ja, precies. Als ik het zie laat ik het ook niet toe. Heb het ook liever niet ook voor botulisme zomers. Maar nu hij het heeft gegeten zou het niet veel kwaad kunnen? Hij gaat zelf het water niet in, is daar niet dol op. Veel te koud en te nat. Dus alleen als het ergens op straat ligt of in het gras speurt hij het op. Beter opletten voor mij dus. Bedankt in ieder geval.
Groetjes! Maud