Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Rode lamp
Moderator: moderatorteam
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
Rode lamp
Het gaat niet goed met Bram, lichamelijk is er geen enkele vooruitgang. Geestelijk is hij wel weer blij en vrolijk. Heeft het zin om een rode lamp "op zijn schouder te zetten"? De regen en het vocht doen hem op dit moment natuurlijk ook geen goed dus ik vraag me af of dit kan, of het mag en of het zin zal hebben.

- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
- Zeer actief
als je ervoor zorgt dat het niet te warm wordt, kan het volgens mij geen kwaad. Met ijn zwarte vacht wordt het misschien wel heel snel erg warm. In een dierenartsprogramma heb ik eens gezien hoe ze naalden verwarmden die in een hond staken, natuurlijk niets om thuis te proberen maar de hond kon weer normaal lopen na afloop.
groetjes!

Ik denk dat een lekkere warme kruik net zoveel baat heeft maar niet zo gevaarlijk is.
Op de bijsluiter van zo'n rode lamp staat dat je niet te dicht op de huid mag houden ivm huidverbrandingsgevaar.
En nou heeft zo'n hond nog een vachtje.
En de plekken lekker inmasseren al dan niet ondersteunend met het homeopatische zalfje SRL spiroflor of Arnicazalf zal ook wel stukke schelen
Beterschap!
Op de bijsluiter van zo'n rode lamp staat dat je niet te dicht op de huid mag houden ivm huidverbrandingsgevaar.
En nou heeft zo'n hond nog een vachtje.
En de plekken lekker inmasseren al dan niet ondersteunend met het homeopatische zalfje SRL spiroflor of Arnicazalf zal ook wel stukke schelen
Beterschap!