Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wij zijn twee baasjes van twee schatten van honden.
De jongste is Lizzie een old english bulldog van 4 maanden.
En Noah is een kruising Jack russel/Whippet van 7 maanden.
We besteden heel veel tijd aan onze honden. En vinden het leuk om met andere hondenliefhebbers te kletsen..
Ofja ik dan (Angela) ik neem grotendeels van de dag de comp in beslag
Als jullie nog vragen hebben dan hoor ik het graag
ja, ik ook, snap er nix van. Ik zie wel onder onze naam staan dat we nieuwe gebruikers zijn en bij de anderen staat bv beginners. Maar hoe kunnen we beginners worden als we geen berichten kunnen plaatsen????
Hebben jullie je al aangemeld als vaste gebruiker nà het voorstellen? Dat doe je via het zinnetje helemaal bovenin (als 3de regel)en dat zinnetje is: Lees hier alles over de aanmeld procedure! Suc6!!
Toine schreef:Welkom zei ook een newbee...
Ik heb uitgelogd en weer ingelogd et voila IK MAG een post plaatsen en ik MAG reageren....goed he..
Nou dat heb ik gedaan en nog steeds niks
Heb je je aangemeld bij de gebruikersgroepen?
Anders even geduld dan helpt er zo vast iemand van de Modbrigade.
Groepsinformatie
Groepsnaam: Vaste gebruikers
Groepsomschrijving: In deze groep wordt iemand toegelaten na het schrijven van een voorstelberichtje.
Hierna kun je berichten plaatsen en reageren in iedere rubriek op dit forum.
Groepslidmaatschap: Je lidmaatschap is nog niet goedgekeurd
hahaha mijn excuses mensen...Ik ben weer eens scheel geweest...Ik kan alleen maar in dit deel reageren net als ieder ander en dus niet in de andere onderwerpen...mijn excuus.. ( overigens niet erg uitnodigend al die regeltjes maar ja....typisch nederlands )
Als je je gewoon even voorgesteld hebt en je aangemeld hebt bij de gebruikersgroep Vaste gebruikers, dan worden jullie gewoon toegelaten tot de rest van het forum.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici. In memoriam Yentie en Toby
Wij zijn twee baasjes van twee schatten van honden.
De jongste is Lizzie een old english bulldog van 4 maanden.
En Noah is een kruising Jack russel/Whippet van 7 maanden.
We besteden heel veel tijd aan onze honden. En vinden het leuk om met andere hondenliefhebbers te kletsen..
Ofja ik dan (Angela) ik neem grotendeels van de dag de comp in beslag
Als jullie nog vragen hebben dan hoor ik het graag
Welkom hier! Veel lees en schrijfplezier.
Nel
Van de opbrengst van mijn schilderijen gaat altijd een deel naar een goed doel voor dieren. Momenteel is dat www.dierenthuis.nl