Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

slapende pootjes?

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

linlin

slapende pootjes?

Ongelezen bericht door linlin »

ursula hinkte gisteren en vandaag toen ze uit bed stapte.

allemaal geen drama, maar gisteren dacht ik even dat ze last had van een zogenaamd 'slapend pootje', zoals mensen ook een slapende voet of hand kunnen hebben doordat die afgekneld is geraakt.

mijn vraag - kunnen hondjes ook slapende pootjes hebben? er staat mij zoiets bij dat de bloedsomloop bij honden anders is dan bij mensen, waardoor dat niet kan. maar ik weet het fijne er niet meer van.
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Geen idee Lin...... maar wat ik nog wel wilde vertellen: gistermiddag hoorde ik bij een of ander dierenprogramma, waar de voorzitter van de JR club was, dat veel JR op DRIE poten lopen 8O 8O Dat dit een heel normaal verschijnsel is, alleen dat veel da dit niet weten en zeggen dat het Patella Luxatie is.

8O 8O

Nou ja, dit ter info..... geen idee of het waar is, maar het was wel de voorzitter van het zooitje.
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
linlin

Ongelezen bericht door linlin »

Stang schreef:Geen idee Lin...... maar wat ik nog wel wilde vertellen: gistermiddag hoorde ik bij een of ander dierenprogramma, waar de voorzitter van de JR club was, dat veel JR op DRIE poten lopen 8O 8O Dat dit een heel normaal verschijnsel is, alleen dat veel da dit niet weten en zeggen dat het Patella Luxatie is.

8O 8O

Nou ja, dit ter info..... geen idee of het waar is, maar het was wel de voorzitter van het zooitje.
hou je op over voorzittertjes van officiele instanties! er lopen inderdaad hartstikke veel mormels met een hinkend achterpootje. dat doen ze niet omdat ze dat zo leuk vinden lopen. dat doen ze omdat ze er op wat voor manier dan ook last van hebben. dat hoeft inderdaad niet onmiddelijk patella luxatie te zijn, maar reken maar dat er iets niet lekker zit.

het gebeurt wel dat ze er een neurotisch tikje aan overhouden. het pootje doet allang geen pijn meer, maar ze blijven vrolijk doorhinken.

hoe je het ook wendt of keert, het doet pijn of het heeft pijn gedaan. wat een lulhannes, die beweert dat ze het zomaar doen. tuurlijk. :roll:

maarre, hoe zit het nu met die bloedsomloop en de slapende pootjes?
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”