Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Naar de DA
Moderator: moderatorteam
Naar de DA
Nanni heeft weer ontzettend last JEUK!!!
Ik weet bijna 100% zeker dat Nanni allergies is voor bepaald (sloot)water. Elke keer als ik haar ergens laat zwemmen, krijgt ze jeuk! niet van welk water trouwens.
Ik weet bijna 100% zeker dat Nanni allergies is voor bepaald (sloot)water. Elke keer als ik haar ergens laat zwemmen, krijgt ze jeuk! niet van welk water trouwens.
- Angel_Devil
- Actief
- Mijn ras(sen): 2 Staffords
- Contacteer:
Re: Naar de DA
pfff heel vervelend, ik zou het toch ff laten onderzoeken misschien is het wel van iets anders
Succes in ieder geval

Succes in ieder geval

- Roos
- Zeer actief
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
heb je vlooien al uitgesloten (niet lullig bedoeld hoorjidde schreef:Nanni heeft weer ontzettend last JEUK!!!

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Haar huid ziet er goed uit. Heb vandaag gekeken op haar buikje (waar ze jeuk heeft) en zag niets! Alles zag er mooi uitmalinois schreef:heb je vlooien al uitgesloten (niet lullig bedoeld hoorjidde schreef:Nanni heeft weer ontzettend last JEUK!!!
Ik weet bijna 100% zeker dat Nanni allergies is voor bepaald (sloot)water. Elke keer als ik haar ergens laat zwemmen, krijgt ze jeuk! niet van welk water trouwens.)

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
hmm.. raar.. allergische reactie zou je toch ook aan de huid moeten zienjidde schreef:Haar huid ziet er goed uit. Heb vandaag gekeken op haar buikje (waar ze jeuk heeft) en zag niets! Alles zag er mooi uitmalinois schreef:heb je vlooien al uitgesloten (niet lullig bedoeld hoorjidde schreef:Nanni heeft weer ontzettend last JEUK!!!
Ik weet bijna 100% zeker dat Nanni allergies is voor bepaald (sloot)water. Elke keer als ik haar ergens laat zwemmen, krijgt ze jeuk! niet van welk water trouwens.)

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- laro
- Actief
- laro
- Actief
- laro
- Actief
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Wat jij denkt dat schoon water is kan wellicht wel heel vies zijn.
Wellicht lozing van huishoudwater, zoals afvoer van wasmachines en dergelijke. Dat zie je veel in omgevingen met vrijstaande huizen en boerderijen in oudere omgevingen. Daar loopt het afvalwater gewoon de sloot in. Dan zit er veel schoonmaakmiddel in het water, waardoor je hond er helemaal onder de uitslag het water uit komt.

Wellicht lozing van huishoudwater, zoals afvoer van wasmachines en dergelijke. Dat zie je veel in omgevingen met vrijstaande huizen en boerderijen in oudere omgevingen. Daar loopt het afvalwater gewoon de sloot in. Dan zit er veel schoonmaakmiddel in het water, waardoor je hond er helemaal onder de uitslag het water uit komt.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
In memoriam Yentie en Toby
- laro
- Actief