Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vis gegeten
Moderator: moderatorteam
- H&NN
- Actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 1
Vis gegeten
Ol heeft net een stuk vis gegeten wat in het gras lag (hier bij het water wordt veel gevist). Nu vroeg ik me dus af of dit ernstig is of niet? Weet niet hoe lang het er al lag, volgens mij nog niet echt lang.
Groetjes! Maud
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- H&NN
- Actief
Ow
Ja, ik zat net terug te lezen bij oudere topics. Ook gewoon die vis denk je? Hij stonk nogal
Tommy (de Golden) rolt er altijd in, als het gezond is heb ik liever dat hij het eet. Ook al stinkt hij nu uit zijn bekkie 

Groetjes! Maud
-
- Erelid
- Contacteer:
Re: Vis gegeten
de vis op zichzelf niet..dat kan geen kwaad,ook geen rotte vis.H&NN schreef:Ol heeft net een stuk vis gegeten wat in het gras lag (hier bij het water wordt veel gevist). Nu vroeg ik me dus af of dit ernstig is of niet? Weet niet hoe lang het er al lag, volgens mij nog niet echt lang.
alleen opletten op vishaakjes,die kunnen dus wel kwaad.
maar vaak zijn het reigers die de vis uit het water vissen en dan restanten laten liggen..gebeurd hier ook veel.

-
- Erelid
- Contacteer:
Re: Ok
hangt er een beetje vanaf of die gewend is om meer "rotzooi" te eten.H&NN schreef:Ok, heel erg bedankt. Wel diarree? Of kan hij het ook nog uitkotsen? .
die van mij hebben nooit diaree,maar 1 braakt wel eens iets uit als ze iets gegeten heeft wat niet goed was.
Dat kan geen kwaad want dan zijn ze het kwijt.

- H&NN
- Actief
- stefanie
- Zeer actief
- H&NN
- Actief
Ok bedankt
Owww gelukkig, hij heeft ook normaal gepoept. Volgens mij vond hij het ook heerlijk 

Groetjes! Maud
-
- Vaste gebruiker
- Dingo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
Ik zou het nooit toelaten bij een vijver....wie weet is die vis geen "natuurlijke"dood gestorven, maar door een waterziekte oid.....dan koop ik liever een stuk zalm bij de visboerien schreef:de vis op zichzelf niet..dat kan geen kwaad,ook geen rotte vis.H&NN schreef:Ol heeft net een stuk vis gegeten wat in het gras lag (hier bij het water wordt veel gevist). Nu vroeg ik me dus af of dit ernstig is of niet? Weet niet hoe lang het er al lag, volgens mij nog niet echt lang.
maar vaak zijn het reigers die de vis uit het water vissen en dan restanten laten liggen..gebeurd hier ook veel.

Who finds a faithful friend, finds a treasure.
-
- Erelid
- Contacteer:
Dingo schreef:Ik zou het nooit toelaten bij een vijver....wie weet is die vis geen "natuurlijke"dood gestorven, maar door een waterziekte oid.....dan koop ik liever een stuk zalm bij de visboerien schreef:de vis op zichzelf niet..dat kan geen kwaad,ook geen rotte vis.H&NN schreef:Ol heeft net een stuk vis gegeten wat in het gras lag (hier bij het water wordt veel gevist). Nu vroeg ik me dus af of dit ernstig is of niet? Weet niet hoe lang het er al lag, volgens mij nog niet echt lang.