Helaas moet ik mededelen dat we onze hond Jackie op 6-jarige leeftijd moeten hebben laten in slapen.
Hij had sinds augustus de diagnose gekregen van de ziekte van Cushing.
Na hem dure medicijnen gegeven te hebben leek het in eerste instantie beter te gaan, maar na een paar maanden ging het toch bergafwaarts met hem. Nadat hij bijna niet meer wilde mee lopen en hij ook geen lol meer haalde uit z'n dagelijkse dingetjes hebben we hem na goed overleg in het gezin en met de dierenarts besloten om hem in te laten slapen.
Hij was net 1 dag 6 jaar, we hebben hem op z'n verjaardag ontzettend verwend.
We missen hem heel erg, maar we weten dat hij nu rust heeft. Hij is gecremeerd en uitgestrooid over de Noordzee. De plaats waar hij zo graag was, lekker zwemmen was z'n lust en z'n leven.
Ondanks dat we heel veel verdriet hebben dat onze Jack er niet meer is, kunnen we nu onze kracht putten uit onze nieuwe pup Larry.
Ik zal me vanaf nu dus ook aanmelden onder een nieuwe naam.
Daarna zal ik alles over Larry vertellen.
Iedereen die ons hebben geadviseerd over wat we met Jack konden en moesten doen wil ik hierbij hartelijk bedanken en ook Helen die als ik een vraag had, direct antwoord gaf.
Groetjes Jolanda
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Jackie
Moderator: moderatorteam