Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

vakantie tip

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

marron
Actief

vakantie tip

Ongelezen bericht door marron »

:zwaai: Hallo, ik ben net terug van vakantie en dit was de eerste keer met drie honden,voorheen gingen we met twee hondjes op stap.De bedoeling was om naar Normandië te gaan maar we zijn blijven steken aan de kust in België, om precies te zijn in de Panne. Echt het was daar te gek we zijn op camping Zeepark gaan staan echt een aanrader de camping is aan de rand van het dorp midden in de duinen dus je bent binnen een minuut aan zee met de honden.Drie honden was ook geen probleem, we hoefden zelfs maar voor twee honden te betalen.De mensen waren echt heel hondvriendelijk en we zijn verschillende keren aangehouden op straat omdat ze bruine labjes heel apart vonden, kenden ze niet.Maar even verder over de camping, wij mijn man en ikke drie honden een auto en caravan en stroom betaalden maar 14,50 euro per overnachting geen geld dus.Wat ook geen probleem was dat de honden lekker los over het strand konden rennen, het was vaak een dolle boel hoor.Ik wou jullie deze tip niet onthouden misschien heeft iemand er wat aan, wij gaan zeker nog een keer. :zwaai: :ok:
groetjes Van Marron de labjes en Flup
flatgoldje
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door flatgoldje »

Klinkt supergoed......zoiets lijkt me dan wel weer wat....niet te ver en toch lekker weg en dan vlak bij het strand én hondvriendelijk aan alle kanten ! Super ! :ok:

Die honden willen noooooooit meer iets anders ! ;)
marron
Actief

:ok: :mrgreen: nee denk ik ook niet,maar anders gaan we gewoon een keer samen hoor ;) :zwaai:
DebbieK
Actief

Ongelezen bericht door DebbieK »

Wat hadden jullie daar geboekt dan Marron?
Een caravan of een tent of hebben ze daar ook huisjes?
Groetjes Debbie en een poot van MAX!
Afbeelding
marron
Actief

vakantietip

:zwaai: Hoi, wij zijn daar per toeval met de caravan beland,maar in de omgeving kan je ook appartementen huren.Op de camping zelf is dat niet mogelijk geloof ik, een huisje huren dan.Maar ik zal je het adres van hun internetsite geven dan kun je zelf kijken.www.zeepark.be.Het is echt de moeite waard hoor,vooral omdat je bijna nergens meer met je honden mag komen in nederland is dit een erg leuk alternatief voor als je niet te ver weg wilt, het is vanuit Twente waar wij wonen 5 uurtjes rijden met de caravan. :zwaai: :zwaai: :zwaai: tot schrijvens
DebbieK
Actief

Ongelezen bericht door DebbieK »

Wij wonen ook in twente :mrgreen:
Thanks, ik ga direct kijken :ok:
Groetjes Debbie en een poot van MAX!
Afbeelding
marron
Actief

:mrgreen: Dat is ook toevallig zeg,wat leuk.Succes met kijken hoor :zwaai: :zwaai: :zwaai:
Xhrista
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Xhrista »

Heb net even gekeken en het ziet er goed uit,maar hoe zit het met het strand als het echt strandweer wordt,mogen ze dan overdag ook op het strand of alleen 's avonds?

Gr. Christa
marron
Actief

8) 8) 8) lekker wanneer je wilt er zijn geen beperkingen zoals in NL.
Echt het is er super hondvriendelijk, je kan s'morgens s'middags en s'avonds met je honden op het strand, en geen klein strandje echt niet!!!!!!!!! onze drie lagen s'avonds helemaal op apegapen, lekker rustig in de sleurhut hadden we het.Gewoon een keer proberen :ok: :ok: :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”