: Hallo, ik ben net terug van vakantie en dit was de eerste keer met drie honden,voorheen gingen we met twee hondjes op stap.De bedoeling was om naar Normandië te gaan maar we zijn blijven steken aan de kust in België, om precies te zijn in de Panne. Echt het was daar te gek we zijn op camping Zeepark gaan staan echt een aanrader de camping is aan de rand van het dorp midden in de duinen dus je bent binnen een minuut aan zee met de honden.Drie honden was ook geen probleem, we hoefden zelfs maar voor twee honden te betalen.De mensen waren echt heel hondvriendelijk en we zijn verschillende keren aangehouden op straat omdat ze bruine labjes heel apart vonden, kenden ze niet.Maar even verder over de camping, wij mijn man en ikke drie honden een auto en caravan en stroom betaalden maar 14,50 euro per overnachting geen geld dus.Wat ook geen probleem was dat de honden lekker los over het strand konden rennen, het was vaak een dolle boel hoor.Ik wou jullie deze tip niet onthouden misschien heeft iemand er wat aan, wij gaan zeker nog een keer.

: