Boris zn conditie was ook een stuk minder...kan je merken hoor als ze aantal weken niets meer mogen doen...en ik trouwens ook
We begonnen gelijk met een gezamelijk appél, jeetje wat lopen zeg...tenminste zo leek het dan (ik heb in de afgelopen 3 maand net zoveel gedaan als Boris...en das barweinig :sleep: ).
Maar wonder boven wonder ging alles redelijk goed...Boor moest ff weer inkomen maar das logisch...

Alleen bij t voorkomen van de laatste hond vloog me ff t hart in de keel hoor... 80
De rest lag allemaal af en op zich ging t allemaal netjes...Maar die man traint met zijn hond en zijn vrouw heeft haar hond op t veld...dus samen...
Maar goed...hij roept zn hond voor...komt HAAR hond inene ook...en gaat, uiteraard, netjes voor hem zitten (wel grappig gezicht hoor...2 honden recht voor zich...)
Puntje was alleen dat Boris naast de 2e hond lag...en die vloog dus echt op 10 cm voor m langes...
Ik schrok me echt de pleuris hoor :N ...maar Boris keek me aan en had zo een blik in de ogen van "die is gek he..." Hij gaf geen kik op die andere hond...en ook niet toen zn vrouwtje de hond ophaalde en rakelings langs Boor liep...
Nou t was maar goed dat ik toen stilstond...anders was ik echt ff naast me schoenen gaan lopen...
Normaal gesproken moet Boris niets hebben van honden die ZO dicht bij m in de buurt komen...dan is t gelijk HAP...
Maar dit was echt super...misschien leert hij t toch wel een keer...
Pakwerk hebben we niet echt gedaan...alleen ff rivieren...wou m niet gelijk overbelasten...Hij heb zich ff lekker kunnen uitleven op de mouw...al wast maar ene beet...
Vandaag was Boor wel iets kreupel maar dat kan ook zn spierpijn zijn...lekker rustig aan vandaag dus...
En gaan donderdag weer...