Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ook ik zie er niks in.
toen ik de echo van mn schoonzus bekeek, zag ik er weinig in. duurde ff voor ik zag dat het een jongetje was. terwijl het op de echo gemeld stond.
dat mis ik hier.
gefeliciteerd en hopelijk loopt alles voorspoedig.
btw. zag gister op animal planet bij breed all about it een stukje over de laekense herder! ging over de 4 belgische herders.
honiahaka-kuckunniwi schreef:
btw. zag gister op animal planet bij breed all about it een stukje over de laekense herder! ging over de 4 belgische herders.
Sh*t, heb ik dat gemist! Maar volgens mij is er al eens een keer een Breed all about it geweest over de 4 soorten. Er was een Laekense bij die aan schapenhoeden deed, uit Amerika toch?
Sh*t, heb ik dat gemist! Maar volgens mij is er al eens een keer een Breed all about it geweest over de 4 soorten. Er was een Laekense bij die aan schapenhoeden deed, uit Amerika toch?
geen idee of het amerika was. maar er was een laeken aan het leren op schapen te hoeden.
ook lieten ze een groendaeler zien die aanvoelde wanneer zijn vrouwtje een of andere aanval kreeg.
geen idee of het amerika was. maar er was een laeken aan het leren op schapen te hoeden.
ook lieten ze een groendaeler zien die aanvoelde wanneer zijn vrouwtje een of andere aanval kreeg.
Suzanne de Lange schreef:
Dan gaan jullie niet door voor de koelkast!
De dierenarts heeft gezegd dat er minimaal 6 in zullen zitten!
dat zei de DA bij ons ook een keer , er kwamen er 8O 16 uit En ze was idd niet echt dik, maar de puppen waren toch 700/800 gr
O NEE, alsjeblieft geen 16!
Dat wordt dan flessen om de 2 uur dag en nacht nee ik hoop het niet voor je, dat is niet leuk meer, voor jou niet en voor moeders niet
Nee, dat kan dat kleine lijfje van Sjefke denk ik niet aan (en die van mij ook niet! ).
Het zou denk ik wel een record zijn voor een Laekense Herder, 16 pups.
Nee, laat maar...