hoi,
binnenkort ben ik van plan om met bench een puppycursus te gaan volgen.
heeft iemand goede ervaringen met een hondenschool hier in zuid limburg??
Alvast bedankt, Dominic en bench
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hondenschool zuid limburg
Moderator: moderatorteam
- bench
- geregistreerd lid
- Cyntha
- Actief
Hoi, een beetje een late reaktie, ik zie dat je in Heerlen woont, dus dan is het misschien wat ver ( woon zelf in de buurt van Sittard ) maar net over de grens bij Roosteren/Maaseik ligt een keifijne hondenschool!!!
In Neeroeteren ( kijk eens op www.mtvneeroeteren.be ) ik ben er heel tevreden mee!
En ook nog een leuk ( financieel ) bijkomend voordeeltje is dat het gesubsudieerd wordt door de staat en dus maar € 45 per jaar kost, ongeacht hoeveel cursussen je volgt.
Maar daar ben ik niet voor daar naar toegegaan, gewoon omdat het ontzettend goed is daar,succes!!!!!!!!!!!!!
( Ps. voor meer vragen, kijk op de site, of vraag hier maar! )
In Neeroeteren ( kijk eens op www.mtvneeroeteren.be ) ik ben er heel tevreden mee!
En ook nog een leuk ( financieel ) bijkomend voordeeltje is dat het gesubsudieerd wordt door de staat en dus maar € 45 per jaar kost, ongeacht hoeveel cursussen je volgt.
Maar daar ben ik niet voor daar naar toegegaan, gewoon omdat het ontzettend goed is daar,succes!!!!!!!!!!!!!
( Ps. voor meer vragen, kijk op de site, of vraag hier maar! )

Groetjes Cyntha..Trotse eigenaresse van mijn newfoundlander Bas, paard Storm, prairiehondjes en slang!