Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
oorprobleem
Moderator: moderatorteam
- westie
- nieuw lid
oorprobleem
Hoi hondenliefhebbers,
Ik heb een westie en die krabt nog al veel aan zijn oren, hierdoor krijgt hij plekjes en soms een beetje bloed aan zijn oor.
Westies staan over het algemeen bekent over huidproblemen, maar ik heb al verschillende middeltjes gebruikt, maar zodra je er mee stopt wordt het weer erger.
Heeft iemand misschien een idee wat het is en wat ik er tegen kan doen?
Alvast bedankt,
Groetjes kirsten en mickey( de hond)
Ik heb een westie en die krabt nog al veel aan zijn oren, hierdoor krijgt hij plekjes en soms een beetje bloed aan zijn oor.
Westies staan over het algemeen bekent over huidproblemen, maar ik heb al verschillende middeltjes gebruikt, maar zodra je er mee stopt wordt het weer erger.
Alvast bedankt,
-
nici
- Actief
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
-
qyan
Re: oorprobleem
weet je zeker dat het aan de buitenkant zit en dat het bijvoorbeeld geen oorontsteking of oormijt is?westie schreef:Hoi hondenliefhebbers,
Alvast bedankt,
- westie
- nieuw lid
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
- Aantal honden: 1
Ja laat je da er eens naar kijken of je trimster , het kan ook irritatie van haren zijn.Suzanne de Lange schreef:Is je hond al eens nagekeken op oormijt? Dat kan enorme jeuk geven, waardoor ze de oortjes ook kapot kunnen krabben.
Uit voorzorg tegen (onder andere) oormijt geef ik regelmatig een pipetje stronghold. Dit is naast ontwormingsmiddel ook een middel tegen (oor) mijt. Misschien helpt het.
Groetjes Els
- vinkje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Boomertje - Locatie: eindhoven
- westie
- nieuw lid
- Snorko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boston Terriers
- Aantal honden: 3
- sloeber
- Vaste gebruiker
- westie
- nieuw lid
-
danja
- Actief
- Contacteer:
Heeft hij op zijn huid geen allergie?
Anders kan ik je echt aanraden om energique speciaal te kopen als hondenvoer. Ook erg goed met honden die huidallergie hebben. Mijn Maltezer reu had huidallergie en ik heb hem nu ruim een half jaar en hij moet 5 jaar worden en hij zit nu 3 maanden op de energique speciaal en zijn huidallergie is over.
sterkte Anneke
Anders kan ik je echt aanraden om energique speciaal te kopen als hondenvoer. Ook erg goed met honden die huidallergie hebben. Mijn Maltezer reu had huidallergie en ik heb hem nu ruim een half jaar en hij moet 5 jaar worden en hij zit nu 3 maanden op de energique speciaal en zijn huidallergie is over.
sterkte Anneke
-
Nono
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retrievers
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Allergie waarvoor?????
Dat zou ik dan willen weten. Is er een allergietest gedaan? Wat ik de laatste tijd veel hoor, is dat dierenartsen het al gauw op allergie gooien als de hond jeuk heeft. Maar om duidelijk te zijn van allergie is het toch het beste om een allergie test te doen om te weten waar je hond dan allergisch voor is. Dan heb je namelijk een oorzaak en kun je je hond beter behandelen.
Dat zou ik dan willen weten. Is er een allergietest gedaan? Wat ik de laatste tijd veel hoor, is dat dierenartsen het al gauw op allergie gooien als de hond jeuk heeft. Maar om duidelijk te zijn van allergie is het toch het beste om een allergie test te doen om te weten waar je hond dan allergisch voor is. Dan heb je namelijk een oorzaak en kun je je hond beter behandelen.