Bino!:

Na een aantal maanden merkten we dat we niet zonder een Dogo om ons heen kunnen en zijn op zoek gegaan en hebben gevonden!!
Donna!

Iets groter alweer (6 maanden):

Aangenaam!!![/img]
Moderator: moderatorteam
Ze komt van Kennel 't Argenhof uit België, de fokker heet Carl Grauwels.cloris schreef:Welkom![]()
Ik wil wel gelijk meer weten hoor
![]()
Welke fokker, enz enz enz.
Op de foto is ze precies een jaar.DogoDonna schreef:Op de foto ziet ze er nog jong uit, hoe oud is ze?Tarz schreef:Jaaaaa! Wauw! Eindelijk nog een Dogo op het forum![]()
Ik heb er ook eentje, geweldig beest!
Wel echt een scheet zo te zien![]()
Heerlijk dieren zijn het
Fijn dat wij dat niet alleen hebben!!Tarz schreef:Hoe herkenbaar, haha! Chaya is dus net zo.
Zo verschrikkelijk aandachtsgeil; alles en iedereen moet gelikt en besprongen worden
Jaa dat dolle dat herken ik wel, dat hebben bijna alle Dogos op die leeftijd, langzamerhand wordt dat wel minder hoor, had jouw vorige dat niet?DogoDonna schreef:Ze komt van Kennel 't Argenhof uit België, de fokker heet Carl Grauwels.cloris schreef:Welkom![]()
Ik wil wel gelijk meer weten hoor
![]()
Welke fokker, enz enz enz.
De vader is Zeus (een zoon van de wereld kampioen, welk jaar weet ik even niet) en de moeder weet ik ook even niet (heb de papieren nog niet thuis).
Ze is nu 7 maanden en ruim 60cm hoog en 35 kilo zwaar.
Ze is erg enthousiast, als er visite komt is ze door het dolle heen, maar inmiddels wordt ze beetje bij beetje rustiger, gaat wel heel langzaam.
We hebben een bench en daar moet ze soms toch echt even tot rust komen want zelf neemt ze die rust niet en gaat maar door (ADHD gevalletje)
Door haar enthousiastme kun je wel erg goed met haar werken, wat ook weer goed gedrag bevordert. Ik train veel zelfbeheersing oefeningen met haar zodat ze wat meer rust over zichzelf krijgt, wel zo prettig voor beide partijen![]()
Hoe oud zijn jouw dogo's, erg mooie honden trouwens!
Enige foto!! echt een mooi bekkieDogoDonna schreef:Fijn dat wij dat niet alleen hebben!!Tarz schreef:Hoe herkenbaar, haha! Chaya is dus net zo.
Zo verschrikkelijk aandachtsgeil; alles en iedereen moet gelikt en besprongen worden
Ik ben beheersings oefeningen met haar aan het doen want ietsje minder enthousiast mag wel. Tis echt een boef hoor, hihi![]()
Is het bij jullie al wat minder geworden?
Hoezo een boefje...
[/img]